Stauen med kusin Vicki!!

Då har man gjort stan med Vicki fast vi handlade inget - DUKTIGT!!
Gick mest runt i alla affärer och tittade lite och pratade men trevligt va det =)

Blev väckt av Vicki som ringde klockan 9 och jag va såå snurrig så när hon frågade om jag ville följa med till stan och kolla i affärer så slödrade jag fram något i stuk "ahmen Vicki de e jö söndaaa...." Och Vicki bara skrattade åt mej och då förstod jag att det inte va söndag hehe..
Vi bestämde att hon skulle ringa klockan 10 igen så att jag kunde få vila så kunde vi träffas klockan 11 i stan.. Men ja kunde inte somna igen så jag gick upp plus att jag va tvungen att ringa till min handledare på försäkringskassan..
Skrev en morgonblogg men mitt internet strulade så när jag kom hem igen så upptäckte jag att det inte blivit publicerat men men...
Samtalet med handledaren gick bra, det va några saker som jag missade att ta upp sist.. Men jag drömde typ att hon blev sjukt irreterad på mej för att jag ringde och ville ändra hehe men hon va hur snäll som helst. Så de va ju skönt =)
Jag hoppas bara att jag får ett vettigt beslut så att jag slipper ansöka om nytt =/ Det tar ju sin lilla tid det här... Men man ska vara glad för den hjälpen man får... och det är jag verkligen =)
Tog bussen in till stan för jag kände mej lite stressad men fick ändå vänta på Vicki i stan så jag hade lika gärna kunnat gå men men jag gick hem istället så lite motion fick jag..
Vi handlade som sagt inget men hittade lite fint, smycken speciellt men jag höll i plånboken! Gött!
Vi planerade en liten fest istället =) Så jävla ball! Så den 8 november blir det =) Och vi längtar såå mycket...
Så ni som känner mej och har lust så får ni gärna hänga med! Hade varit kul - ju fler desto bättre =) Vi ska vara hemma hos mej och Yessica! Och så blir det självklart singstar!
Vi kunde iallafall inte sluta prata om vår famtida fest! Ska bli så roligt!!
Sen va det dags för Vicki att jobba så jag begav mej hemåt istället..

Sen ringde Lisa och undrade om jag va hemma så hon kom förbi och traggade =) Bestämde att hon skulle följa med till Danmark fast hon kommer på lördagen istället. Och så fick jag reda på tt Vicki skulle till Helsingborg imorgon så det blir att vi tar tåget tillsammans så slipper man åka själv ju =) Göttans!

Ikväll ska jag bara ta det lungt, blir väl att plocka undan lite och tvätta lite för sen kommer ju Jacob och då kan det va skönt att slippa det ju.. Sen så ska Yessica hämta Isabell så jag får stanna hemma och passa Naemi, dock när hon sover men känner jag Naemi så kommer hon att vakna hehe =)
Men de gör inte mej något - hon e så go så!!

Kanske skriver mer ikväll..

Puss puss

ps.Tack för era söta kommentarer och stöttande ord =) Det värmer och jag blir så glad...

Ps2 Imorgon får jag träffa min prins!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra att du tar dig tid till dig själv det ska du ha en stor eloge för . ville bara säga det .

2008-09-25 @ 18:13:48
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0