Fullt hus!!

Ja då har vi haft härligt besök av nästan hela familjen Verting =)
Lillebror och storebror va inte med men resten iallafall så här har varit många barn som busat runt!
Ja och vi ska inte snacka om Villiam haha ja shit va vi busade =)
Jag sprang och gömde mej som jag alltid brukar göra och så springer han efter.. Denna gången så sprang jag och gömde mej bakom köksbordet men han trodde att jag va på toaletten för att morfar sa att jag kanske stod i duschen så Villiam gick självklart dit och hans mamma stod där och hon sa att det verkligen syntes på honom att han trodde att jag va där och nu skulle han skrämma mej haha men när han är på toaletten så smyger jag fram och skrämde honom haha ja shit va han blev skrämd och det gjorde honom 1000 gånger busigare haha =D Men fan va det är härligt att busa med honom - Mosters favorit kille =)
Och så Elias!! Han bara växer och växer =) snart kryper han också! Ja och växt om Jacob har han gjort nu fast inte på längden.. Nu har han börjat med smakportioner och han gillar det... Han är så otroligt fin denna kille =) Han ser ut som en liten docka...
Villiam fick sina presenter och han blev dunder snygg i dom! Och hans mamma sken upp när hon upptäckte att det va hängselbyxor =) lite nostalgi... Hon hade ALLTID hängselbyxor på Villiam när han va liten så detta va en perfekt present och Villiam gillade det också - han såg så stolt ut i sina nya kläder och så sa vi till honom att han skulle bli dagis tuffaste kille och det höll han med om - vackert!!
Just nu har mamma och pappa kört hem Jennie med barn och så skulle dom inom lillebror och hälsa på sen skulle dom komma igen vid nio och då ska vi käka tacogratäng med sallad och tortillachips..
Ska bli gott mmmm... Blir sen kvällsmat idag men det gör inte så mycket..

Skickade precis meddelande med min kusin Vicki, hon va sugen på vin så jag bjöd hit henne - sa att jag kan ställa upp på lite vin men ingen utgång för min del. Dels så känner jag inte för det och så har jag mina föräldrar här på besök och vill inte lämna dom här själva... Men några glas kan man alltid dricka i trevligt sällskap =)

Men nu har jag inte tid för detta mer, måste börja med maten!
Hoppas min son somnar snart =/

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0