Fredag - Barnbidrag = Shopping!!!

Och nu är jag återigen pank (nästan iallafall)

Ja det är minsann inte lätt att hålla i pengarna när man hittar så mycket fint till lillkillen men sen å andra siden så är det ju hans pengar så klart att jag ska shoppa till honom då =)
Blev en aning mer shoppat än vad barnbidraget räckte till vilket jag sen bittert kommer att få ångra men den tiden den sorgen...
Har tagit kort på allt som jag snart ska visa er =)

Dagen har typ spenderats på stan med Yessica och Naemi... Madde skulle också följt med men hon fick oväntat besök av sin syster så hon fick snällt ringa återbud.. Hade tänkt gå hem till henne efteråt men vi blev klara alldeles för sent, tror klockan va närmre halv 6 när vi satt på bussen hem - orka gå hem när man shoppat! Räkte gått och väl med promenaden in till stan..
Försökte hitta en jacka till Jacob som han skulle ha nu i höst och jag hittade 2 olika men tyvärr inte i Jacobs storlek. Den ena hade dom bara i 68 och visst han fick på sig den och den satt hyffsat bra men tänk om han ökar hastigt i vikt så att han blir en tjockis på nolltid =/ storlek 80 drunknade han i!!! Likadant va det med den andra... Tråkigt! Men sen hittade vi en på lindex, inte en riktig jacka men den håller värmen och den va rätt fin för att vara så enkel som den va och så kostade den bara 112kr =) skitbra!! (bild kommer längre ner)

Jacob ville verkligen inte somna i vagnen men det är inget ovanligt men för att ha suttit i vagnen nästan hela dan så är jag väldigt imponerad av hans tålamod =) så snäll han varit idag...
Så vi hann knappt innanför dörren, snabbt ner med lite gröt och ner i bingen sen somnade han på 2 röda... Så visst va han trött...
Nu håller Yessica på att försöka natta Naemi men det går inte så bra... Hon håller på att vänja henne med att somna själv men det vill inte Naemi så just nu så pratar hon för fullt och Yessica sjunger hehe... Ja så jag undrar när vi ska äta ikväll? hmm inatt eller haha... De e ju fredag så det gör inte så mycket men gud va jag är hungrig =/ Det enda jag fått i maj idag är en milkshake hmm nyttigt naaee...

Nej nu tänkte jag visa vad jag har shoppat idag =)

Detta hittade jag på Lindex:
Istället för halsduk för det är på tok för varmt för min son så denna blir perfekt =)



Detta hittade jag på Åhléns
Söta strumpr och en lite skallra med bra grep =)


Detta hittade jag på Kappahl
Jackan jag nämde tidigare - och i blått hehe inte likt mej precis...


Detta hittade jag på H&M
Han kommer att bli såå fin i Tigger =)


Och när vi kom hem och tittade i brevlådan så fanns det ett paket från H&M =)


Och så här såg prinsen ut idag =)


Och så bjuder jag på en en video på Jacob från imorse =)


Nu ska vi laga mat! - Änteligen!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har minsann jacob o casper likadan strumpor o tröja hihi =) så fina dem kommer bli !! Angående jacka.. har jag innan gett dej ngn jacka ? för om ja inte har de så ska ja såfall ha en i förrådet i storlek 74 som kunde passa bra.. ?? kram

2008-09-19 @ 22:27:03
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Elisa

Super fina kläder, Och en suuper sööt jacob!!



2008-09-19 @ 22:40:06
Postat av: Linda

Elisa: Tack och TACK!!!! =) Va gulligt av dej!

2008-09-19 @ 22:49:29
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Aleksandra

Vilket sött litet charmtroll till son ni har:) den stålmannen pyjamasen har jag till min lille pajas med, så tuff! kram från Aleksandra & Casper

2008-09-22 @ 18:34:00
URL: http://Aleksandralivet.blogspot.com
Postat av: Zandra

Hejsan. Känner igen dig men vet inte om du känner igen mig ;) Vilken sötis du har fått. Tiger jackan och byxorna, vilken stl köpte du dem i? Jag hittade dem i HM katalogen men där fanns dom bara till 86. Jag vill ju ha i 92 :( Sköt om dig och kika gärna inom till mig. Mvh

2008-10-02 @ 19:01:04
URL: http://nogg.se/mammazandra

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0