Fredag

Har precis kommit hem, har varit och hämtat ut Jacobs mat på apoteket och så tog vi en sväng inom Maxi för att köpa lite godis till imorgon. Det blev det nya marabou Amigo och jag tror att det kommer att va så underbart gott =) Men det får jag vänta med tills imorgon.
Sen hittade jag jättefräcka nyckelringar som det stod namn på så jag gick och tittade och de va ju tur för jag hittade minsann Jacob med C =) helt otroligt! Inte vanligt i Sverige för här brukar det vara K men men det fanns en kille med grön bakgrund och killen hade en döskalle på tröjan så den passade mej perfekt då jag gillar Jacob och jag gillar grönt och jag gillar döskallar =D

Nu sitter jag här hemma och min son ligger och vilar middag, blev lite sent idag men men han kan sova till iallafall klockan 3 sen måste han tyvärr upp igen för annars somnar han inte i tid ikväll. Han får gärna vara uppe längre men han är oftast på dåligt humör på kvällarna så därför har jag senast klockan 7 för honom och än så länge funkar det bra iallafall...

Igår så röjde vi i vårt förråd så nu har vi lite bättre iordning där, ställde i ordning löpbandet också så kanske man börjar gå lite på det någon kväll - vi får väl se =)
Idag ska vi städa, ska bli skönt! ...när det är färdigt...
Kanske det blir en film ikväll men har svårt att tro det nu när idol har börjat... kanske efteråt! Jaja... får vi väl se =)

Annars idag så händer inte så mycket..

Trevlig helg!!

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0