Frågor & Svar

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Fortsatta utvecklingen

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffan

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Film, college trip

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
ca 22

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Yessica skriver

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Vid middes och va på eko hallen =)

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Maddes Blogg

8. Vad har du på dig?
mjukisbyxor och linne

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Oj det va ju längesedan jag sov nu...

10. När skrattade du senast?
Jag skrattar ofta =)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tavlor, ljusprydnad, klocka

12. Har du sett något konstigt på siston?
hmm tror inte det

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ingen aning...

14. Vilken var den senaste film du såg?
College trip

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag ville ha och så skulle jag flytta till något varmt ställe

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till!
Att jag är mamma hahahaha

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
??

18. Tycker du om att dansa?
ibland..

19. George Bush?
Hmm..

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jacob heter min son och skulle jag fått en flicka så skulle hon heta antingen Celine, Tindra eller Naima

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja absolut

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen..

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla som vill 

Kommentarer
Postat av: tess

man kan ju inte högerklicka på din sida.. så de går ju inte att göra samma sånna frågesaker som du :(

2008-09-17 @ 19:30:46
URL: http://killertess.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0