Fortfarande förkyld...

Inte roligt alls.. Jag hoppas att jag blir frisk till imorgon eller att det inte blir värre bara för imorgon ska vi på Hab badet ju och det vill vi inte missa..
Vet inte om Madde och Mathilda kommer idag men jag har sagt att ingång sker på egen risk.. Det hade varit kul med lite sällskap men jag förstår om dom inte kommer.. Vi får se??
Jacob är fortfarande frisk fast att han sov hos mamma inatt.. Tänkte mej inte alls för när jag tog med honom upp och först när han somnat så slog det mej att det kanske inte va det smartaste att låta honom sova hos maj och andas in mina basiler.. Men men gjort är gjort, hade det lite öppet också så det vädrade väl ut en del av baskiluskerna plus att jag låg med ryggen till honom eller så låg han med ryggen mot maj.
Just nu ligger han på sin resonansplatta och för liv och så fort jag tittar på honom så skrattar han åt maj =D
Det verkar som om han gillar det bra, kunde till och med diska upp från igår utan att han tröttnade på den.. Han är så otroligt fin min kille =) Ligger där och lyssnar på chris - run it haha min tuffing..

Den här räkningen som jag snackade om innan, som jag inte trodde va min.. Men det va det! Ända sedan 2002 så inte konstigt att jag inte kommer ihåg den hehe.. Men jag blev livrädd för jag trodde att min lillebror sa att den va på 3000 något men när jag fick den igår va den endast på 300 =) Så nu är den betald..

Madde hörde precis av sig och dom kommer =D Tur inte min förkylning skrämmer iväg dom...
Men nu får jag allt ta lillkillen för jag tycker att jag kan lukta en ajs genom min täppta näsa ??

Hoppas ni får en trevlig dag! För det ska vi =)

puss puss

Kommentarer
Postat av: fia

jag känner igen det där med sugtekniken ,lilleman va jätte bra på att äta på flaska men så en dag så va det borta ,vilekn tur att han äter det me gröt iallfall , hoppas du får en bra dag och att han håller sig frisk trots förkylningar och så .

2008-09-09 @ 13:21:38
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0