Eko-hallen!!

The place you love to be =)

Ja då har man åter igen shoppat utan förstånd!! Fattar inte varför jag gör det när jag vet hur dåligt med pengar jag har så nu kommer jag jag att leva ytterligare en månad fattig uppps!!
Men jag har shoppat massa roligheter till Jacobs rum =) Så när han vaknat igen (om han somnar hmmm) Så ska jag börja att göra om i hans rum och det kommer att bli så fint =)
Det kommer att bli en blandning där inne så jag hoppas att det blir bra..
Har precis gett Jacob mat och lagt honom men han ligger och skrattar åt ingenting men ja hellre det än att han ligger och är ledsen. Han somnar väl så småningom. Och när han gjort det så kommer jag antagligen att smyga in där och planera hur det ska se ut =) Ska bli roligt...

Köpte även lite annat smått och gott när vi ändå var där, hittade blöjor för 55kr och är dom bra så kallar jag det ett kap =) Blöjor med apor på hehe så det passar min son utmärkt..  Man måste ju testa lite annat och inte bara ha Libero ju..

Köpte lite munkar med oss hem som vi sitter och fikar på nu men sånna ska man egentligen köpa när man är på marknad då dom gärna få vara helt nygjorda och varma mmmm mmm... Men dessa funkade också fast jag gillar helt vanliga med enbart socker men ändå ska jag köpa dessa satans choklad doppade - ingen god choklad alls ju!

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0