Blocka ip-adress

Nej det går tydligen inte!
För jä vla synd!
Anledningen till att jag vill blocka en viss person är för att denna människa är en lögnare!
Påstår att jag slagit henne och att jag hotat henne med att jag ska märka henne!!
Hur frisk får man va? Seriöst tanten är över 50 närmre 60 bast, skulle jag göra så?

Och jag vet att DU läser min blogg för du är så satans nyfiken. Varför kan du inte bara lämna mej och Jacob ifred istället?
Nej du ska bara snoka och låta överdrivit påläst...

Ja jag kunde tyvärr inte blocka dej vilket va riktigt synd sa ja du får fortsätta att läsa!

Men lilla du!
Stå för sanningen direkt för den kommer fram för eller senare och det gör den alltid...
Och märk väl att det va du som började hela skiten, inte jag..
Tycker du inte det är konstigt att din egen dotter kom fram till mig och bad om ursäkt för hur du bar dej åt?
Om det nu va så som du påstår att jag skulle märka dej och att jag hade slagit dej, borde inte din dotter vara fly förbannad på mej då? Nej hon tröstade mej istället.... Men dej brydde hon sig inte om...
Men vet du vad? Jag önskar dej all lycka här i livet!

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

finns konstiga människor överrallt.. o tyvärr e inte den sista född ännu..

2008-09-08 @ 10:31:59
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA JISSES ! Tydligen vänder man på sin mogen het när man stiger över femtio.. då går själva utvecklingen neråt istället ;)

2008-09-08 @ 13:05:16
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

nä tror inte de är sant när jag läser detta .. du har väl nog ändå fattar inte folk det !!! man ska hjälpa inte försöka själpa !!

2008-09-08 @ 14:18:39
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: fia

ja ibland undrar jag i fall vissa inom sjukvården tror man är dum i huvet totalt , går det bra med närings drycken , oj va frågor jag ställer märker jag hoppas du inte tar illa upp , men jag tycker det är så kul att ha nån kontakt med nån i samma sits som en själv .

2008-09-08 @ 19:58:15
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0