Ännu en trevlig dag med familjen Andersson

Dagen har varit hur trevlig och mysig som helst =)
Mötte upp Madde och Mathilda utan för sjukhuset och tydligen så va det bara vi som skulle bada men det gjorde absolut inget, fick vi hela bassängen för oss själva =D
Tyvärr så va inte lillkillen på vidare bra humör, va mest gnäll där.. Försökte med mycket men det enda som dög va flygplan och vem orkar det i 40 minuter hmmm.... Men men man kan ju inte alltid vara på top =) Plus så är han ju lite förkyld och vem är så pigg då??
Bättre lycka nästa gång i vattnet =) Jag vet ju att Jacob gillar bassänger annars så det blir nog bättre nästa onsdag..
Sen kom det roligaste haha duschen! Ja Jacob låter verkligen sin mamma duscha i lugn och ro erhmm naa! Det blev en snabb kattatvätt på min son med lite tvål sen blev det en ännu mer slarvig kattatvätt på mamma! Så fräsch man kände sig efteråt då =/ njaa inte riktigt men va fan gör man med en gnälle hehe.. Lika bra att han får som han vill - min prins!
Mathilda va heller inte på sitt bästa humör, men det kommer det också nästa gång =D

Efter badet så gick vi inom Domus och Norr livs och gjorde våra små ärenden sen gick vi hem till familjen Andersson där mannen hade fixat pasta med baconsås - inte helt fel om man säger så =) mumma...
Jacob fick läna Caspers säng så att han kunde få vila ögonen efter allt bad, blev väl 20 minuter.. Men det räckte för sen va han på bra humör igen =) och även Mathilda..
Jacob provade akka-plattan igen och han gillade det fortfarande =) Sen skulle Casper hjälpa honom, han gick nämligen brevid och när Jacob släppte knappen så gick Casper fram och tryckte på den - såå sött!!!
Vi gick hem vid halv 7, tog bussen för det regnad och jag va inte sugen på att bli blöt igen..
Väl hemma så va det sängen direkt för lillkillen och han somnade på en gång och sover fortfarande =)

Sen tittade jag på Idol och seriöst så kan alla ge upp redan nu för Anna Bergendahl lär ta hem allt =) Vilken tjej, vilken begåvning, vilken röst och bara 16år =) LYCKA TILL!!

Har hämtat ut böckerna om Jacobs nya tränings metod så efter detta inlägg ska jag börja läsa i dom.. Hoppas att dom är bra och att jag förstår, står nämligen på engelska men va fan det ska jag nog fixa =)

Tänkte bjuda på lite bilder och en filmsnutt på min prins =)




Nej ja ger upp med bilderna! Det får jag ta imorgon.. Vill ju läsa i mina nya böcker ju =)

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0