15 september

Måndag och ny vecka.
Har för en gångs skull inte mycket att göra denna vecka - syftar på Jacobs att göra lista ,-)
Vi ska på habeliterings badet på onsdag och det är det ända och det är ju skönt. Är uppsatta på en reservlista till logopeden och vi sattes på första plats direkt på hon ansåg att det va akut och väldigt nödvändigt så vi går förre dom andra på listan. Blir det inte av denna vecka så har vi ingen tid förrän om 2 veckor för hela nästa vecka är Jacob i Danmark (jag åker dit efter halva veckan)
Hon ska bland annat kolla hans sår under tungan och se om hon har något tips för att försöka undvika att det blir värre och så ska vi få lite tips på hur vi lättare ska få i Jacob sin mat eller rättare sagt hur jag ska göra för att förhindra att hans tunga åker ut hela tiden...
Men vi får se ifall det blir denna vecka eller inte. Så än så länge är det bara badet.
Imorgon kommer dom och ska lägga nytt golv där uppe på Naemis rum - skönt!
På onsdag ska vi med hem till familjen Andersson efter badet =) Trevligt..
På torsdag ska vi träffa Miia och Lowa =) roligt ju..
På fredag ska vi träffa familjen Andesson igen och gå på stan och luncha lite och kolla lite affärer - farligt!! Men trevligt hehe =)
På lördag kommer mina föräldrar hit och hälsar på - vet inte ifall dom stannar tills på söndagen eller om dom åker hem samma dag men Jacob ska åka med dom hem iallafall så att jag får lite avlastning och kan vila upp mej..
Så det blir en lugn vecka med trevligt sällskap =) me like...

Idag har Ceccan varit här och hälsat på, vi fikade på kladdekaka och glass mmm gotte =)
Satt och tragade en massa skit och så hjälpte hon maj att flytta utemöblerna till framsidan så att det ser lite bättre ut. Sen flyttade vi ut bäddsoffan där bak och bordet så sitter man lite skönar dom som vill sitta ute och förgifta sig.. Eller om man bara vill sitta ute i friska luften lite =)
Så nu är Jacobs rum väldigt luftigt och stort känns det som.. Så nu ska jag bara fixa iordning där inne till honom.. Inget märkvärdigt för det får jag vänta med tills jag fått hans saker och när vi varit på ikea men jag måste göra i ordning nått så när iallafall =)

Nej nu ska jag fixa lite mat till lillkillen sen ska vi mysa en sväng sen blir det att tillbringa kvällen på hans rum så att det blir iordningställt =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

Hej=) Jacob koster ca 200 kr til sammen fram og tilbake så det er jo ingenting=)

2008-09-15 @ 17:11:50
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0