.

God kväll bloggen =)

Hoppas att alla har det bra!
Här hemma är det hur bra som helst =)

Vi har inte gjort så mycket idag, skulle igentligen till hab men det blev inställt. Lena ringde och ville boka om tiden för det hade kommit något annat ivägen så vi fick boka in fredag istället vilket ledde till att jag fick avboka dejten med Miia&Lowa =( men men vi är ju båda mammalediga så vi ska nock hitta en annan dag =) Sånt löser sig alltid!
Idag har Lisa varit på besök - trevligt =) Hon körde oss till apoteket så att jag kunde hämta Jacobs mat - GÖTT slapp jag fixa till den gamla vagnen för maten väger på tok för mycket för vagnen jag fått från hab =/ Väldigt snällt och så passade vi på att köra in till Subway och köpte oss varsin god bagge =)=) mmmmm mumma! Den va riktigt god ska jag säga!
Sen har Lisa varit här resten av dagen och har nästan precis kört hem.. Och så fick jag låna hennes andra mobil som hon inte använder då min är lite knepig och inte dröjer så länge till innan den går helt i sönder hehe och jag har inte råd att köpa någon ny just nu så Lisa kom på att jag kunde ha hennes så länge och den är riktigt bra och jävligt hayteck haha knappt så att jag fattar mej på den hehe men det går... sakta men säkert så lär jag mej hur den fungerar... Det är en sådan man ska ha en pinne till och trycka på hehe och megastor display hehe japp sådan har jag nu hehe! Tack Gumman!!

Jacob har haft en bra dag han med eller mjo så bra den kan bli med allt kräk =/ Första måltiden som han fick behålla va klockan 15 idag =/ Inte bra.. Så idag har han inte ätit så mycket.. Ska bli skönt med knapp - när det nu blir av... Skönt att veta att han får i sig det han behöver även om han kräker.. Idag kräkte han av drycken också, det har han inte gjort innan (jo av vällingen när han va liten) Jaja inte mycket man kan göra åt det mer än att vänta.. Blir en jädrans massa tvätt bara då han spyr ner hela sig själv och mej så en hel del maskiner körs dom dagarna han håller på.. Som tur är så är det inte varje dag det händer.. Som nu när vi va i Norge så kräkte han 1 gång men sen å andra siden sedan vi kom hem så har han kräkt 3 gånger =/
Ska börja med att ha han i stolen igen och kanske jag slipper just den här kaskadspyan. 2 gånger har jag haft han i stolen och då har det funkat bra, visst han har klökts många gånger och fick upp pyttelite en gång. Men kanske han slipper att det kommer massa *hoppas hoppas*
Men nog om Jacobs kräk, inte det trevligaste precis =/

Måste bara säga att jag har nog den snällaste kille man kan tänka sig *stolt*
Inte för någon speciell anledning utan han är så underbar helt enkelt! Speciellt om man jämför med gamle Jacob som han va en gång i tiden så går det inte att jämföra =)
Bara så att ni vet =) HAN ÄR BÄST!!



Imorgon ska jag åka till Åhus och hälsa på jobbet hade jag tänkt, måste fylla i att jag ska vara mammaledig året ut och så kan jag passa på att hälsa på mina arbetskollegor =)
Det va ju ett bra tag sen man va där och hälsade på så man skäms ju lite =/ men men imorgon ska det förhoppningsvis bli av =) Det eror ju på när min son behagar sig att vakna.. Sen blir det antagligen att jag åker ut till systern min och hälsar på. Men jag får allt åka hem igen för på fredagen ska jag till hab och träffa Lena och jag tror inte det går bussar så att det passar med tiden jag ska vara där plus att det är skönt att sova hemma också..

Lisa ringde precis på min nya mobil, trodde hon skulle skoja med mej nu när jag knappt vet hur man svarar *pinsamt* hehe jo klart jag vet haha.. Hon undrarde ifall jag saknade något hmmm nej sa jag... Jaha då har jag lagt min plånbok i hennes väska av någon anledning så de va tur att hon upptäkte det och ännu mer tur att hon befinner sig i stan så att hon kan komma förbi med den sen innan hon kör hem =) smarta Linda AB!!
Tur hon upptäkte det så slapp jag springa runt som en jubbelidiot och leta efter min plånbok som inte ens finns i mitt hem haha... Och då hade jag verkligen inte kommit till Åhus kan jag lova...

Nu ska jag snoka i lite bloggar!


På återseende =)

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0