Trött *gäsp*

Nu är jag så trött så det finns inte!
Har suttit nu i över en timme och skrivit mitt klagarbrev till försäkringskassan.. Ja där stod att om jag inte va nöjd med deras beslut så skulle jag överklaga och har dom sagt det så ja då jävlar ska dom få en arg mamma att klaga haha!!
För seriöst hur kan dom säga att barn i Jacobs ålder behöver samma uppsikt och att man gör lika mycket med dom? Det bevisar bara hur oalmänbildade dom är på det stället... Men men jag hoppas att mitt brev får dom att tänka om.. Nu har jag skrivit och jämfört allt med Casper som är 14 månader (mathildas bror) och det ät väldigt stor skillnad om man säger så!

Men nu är jag så trött så jag ska lägga mej!

Puss puss

Ps Tack så mycket Gumman för all hjälp ikväll!

Ps2. Jag köpte ingen ben&jerry glass idag *stolt*

God natt!


Kommentarer
Postat av: Ia

Ryser när jag läser det här... sitter och skriver på ansökan för Isabell och om inte du och Jacob får något så har ju jag inte en chans, kan jag ju lika gärna skita i att skriva!!!! isabell sitter nästan själv nu så då kan jag riva papprena!!!Fy f......

De borde komma hem till dig en dag och vara med Jacob, innan dess kan INGEN med "vanliga" barn förstå hur mycket mer vi måste angagera oss. Våra barn får INGENTING gratis, varje utvecklingssteg måste kämpas fram! Fy vad arg jag blir för din skull!!!

KRAM

2008-10-08 @ 07:23:55
Postat av: Linda

Ia: Ja visst blir man arg! Men det är ju så med den svenska hjälpen, speciellt om man är svensk =/ Ja då får man kämpa för det man vill ha!

Klart du ska ansöka, be kurator om hjälp.. Söker du inte kan du inget få.. Det är bara det att man får fortsätta och fortsätta söka tills man får det man är berättigad... Och visst Isabell sitter nästan själv men det finns mycket annat kanske som hon inte gör som barn i hennes ålder gör.. Man får helt enkelt inte ge sig!

2008-10-08 @ 09:25:29
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: madde

så lite så hjälper mer än gärna till.kram

2008-10-08 @ 20:45:56
Postat av: Miian

MEEEHN fick du avslag????

helvetes byråkrati

2008-10-08 @ 21:32:52
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0