Torsdag!

Tänkte att jag skulle försöka på mej en blogg nu när lillkillen ligger och myser på sin resonansplatta - världens bästa =)

Helgen har varit helt underbar!! Älskade familj som jag har så är det minsann inte konstigt att helgen blivit lyckad, den enda som saknades va min lillebror men han kunde inte komma tyvärr..
Storebror och hans underbara söta dotter va där och min älskade syster med sina 2 busfrö va också där =) Älskar mina syskon så mycket!! Och mina syskonbarn! Dom är underbara! Och mina föräldrar är BÄST!!
Mamma lagade god mat hela helgen! Men godaste va nog smörgåstårtan, den blev både kvällsmat och frukost hehe och även va den god i Jacobs mun mmm Det gillade han.. Även om det kom upp igen men han gillade det, det märktes =)
På lördagen så bestämde vi för att dricka lite vin och jag skulle inte bli full för jag skulle ju upp tidigt. Men efter några glas så kom jag igång och helt plötsligt va jag full hehe inte för full men riktigt härligt full och babblade massa och inte en enda cigg jag rökte fast att jag satt ute med flickorna hela tiden medans dom rökte. Men jag va inte ens sugen =) Jennie och Lisa drog ner i Helsingör för lite party men då stannade jag hemma och fjantade mej med mina föräldrar och bror istället sen gick jag och la mej, vaknade klockan 8 och va pigg!! Helt otroligt, det trodde jag inte..

Ena dagen gick vi till lekplatsen med barnen men seriöst så tror jag att syster min hade roligast =)





Min älskade systeryster!!!

Även mamma provade på lite =)

Lisa och Jennie + barnen åkte hem på måndagen men jag stannade tills på tisdagen bara för att jag orkade inte packa mina saker hehe.. Sen tycker jag att det kan vara skönt att åka tåg själv.. Slippa massa onödigt tragg och stök =) Min son är ju så snäll på tågen nu för tiden så det känns ju som himmelriket =) Han är såå lugn i sin nya vagn...

Får ju slänga in lite bilder från helgen på dom små trollen =)



Med respekt mot min syster så har jag inte lagt ut några tydliga bilder på hennes barn men lekplatsen varnade jag henne för så den smällen får hon ta =)

Skriver mer ikväll för min söta vän är på besök och vi ska snacka om vår planerade resa =D

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det är verkligen skumt :) Ja jag har varit i kristianstad, men det är flera flera år sen. Så det är konstigt :D hehe

2008-10-02 @ 15:01:16
URL: http://schumme.webblogg.se/
Postat av: Linn og Richard

Såg ut som Emily slog Jacob på förste bildet!=) haha..

2008-10-02 @ 16:03:42
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Emelie

Det har jag tagit i alanya :D hehe Kanske där du sett det, hehe

2008-10-02 @ 19:00:11
URL: http://schumme.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Ja kanske det är.. Jag brukar också vara på cleopatrasidan, brukar ofta gå och äta på Resturang Viking, Norsk/Svensk resturang. :)

2008-10-02 @ 21:16:08
URL: http://schumme.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0