Tisdag!

Hey bloggen!

Dagen idag kommer inte att göras på ett speciellt sätt som vanligt ;)
Nej men det händer inget idag.
Vi ska snart gå till Maxi och köpa lite sallad för den har tagit slut. Ska räkna Jacobs burkmat med innan ifall jag behöver köpa med mej några extra till Norge för jag antar att det är skitdyrt där hehe..
Tvättlappar ska jag också köpa så att jag klarar mej i Norge. Ja det är inte lång tid kvar tills den hemska bilresan dit = 16 timmar! Plus alla pauser så det kommer ta ännu längre tid..
Men i och med att vi va så många som skulle resa dit så tjänar vi mer än hälften av pengarna för resan. Så därför hyr vi en bus istället och kör dit. Vi ska ju förvisso börja köra på kvällen så barnen sover ju under mesta dels av resan. Men det är ändå mänga vakna timmar =/ Men det är ju inte var dag man gör en sån resa så lite får man ju stå ut.. Bara det inte blir fööör jobbigt för barnen.. Fast vi kör ju i så god tid innan bröllopet så det finns tid för längre pauser också om det skulle bli för kaotiskt.. Tänk att min storebror ska gifta sig! Ska bli så roligt ju =) Och så har jag fått äran till att sminka bruden =D KUL!! Så vi lär ju få testa oss fram några gånger innan dels för att jag ska komma in i sminkningen igen och dels för att hitta dom rätta färgerna men det ska bli spännande =)
Man måste verkligen planera bra för att resan ska gå bra iallafall och det har ju inte jag några större problem med, planering =) De ska jag fixa.. Det måste man helt enkelt när man har barn. Eller jag kräver planering annars funkar det inte för mej hehe...
Denna gången ska jag också ta kort, kunde jag ju inte på systers bröllop då jag va tärna men denna gången ska jag ta kort =) Men jag fick ju massa kort av Cassandra så det löste ju sig med kort men det är ju roligt med egna kort.. Som dom korten jag fick av henne finns ju inte Jacob med på ett enda! Och jag har inte hört att någon har kort på Jacob så jag vet inte ens om det finns.. Jag vill ju gärna att Jacobs ska vara med på kort på sitt första bröllop som han va med på.. Ska kolla med mina föräldrar ifall dom har kort på Jacob...
Men denna gången ska jag ha massa kort på Jacob.. Ska in till stan en dag innan och se ifall jag kan hitta finkläder till honom - Jag vill ha en rosa skjorta!! Någon som vet var jag kan hitta det i Kristianstad?
Ska se ifall jag hittar något annat annars så får han ta det nyaste jag köpte och det passar ju också för det är superfint ju =)

Nej nu måste jag klä på både mej och Jacob sen ska killen ha lite middag sen ska vi har lite lunch sen ska vi bege oss till Maxi... Sjukt sugen på en ben&jerry glass.. Vet inte om det är värt det? Vi får se va jag kommer hem med... 

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

Burkmat til baby er inte så dyrt her faktisk! ca 10 kr +/-, kommer an på vad det er for mat=p hehe.. Vet inte vad det kostar i Sverige med 10 kr syns ikke jeg er dyrt.. jaja.. Vi gleder oss iaf veeeldig til dere kommer!=)

2008-10-07 @ 19:02:40
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Miian

Åh är det redan nu ni ska åka,ojsan!

trevlig resa,allt kommer gå kalas bra!

kraaaam

2008-10-07 @ 19:55:02
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Linn og Richard

ehm, 100 norsker er ca 115 svenske.. Så maten er jo bare noen få kroner dyrere her=)

2008-10-07 @ 21:27:48
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0