Tala om att vara trött!

Jacob fick behålla middagen innan iallafall..

Men gud va trött han va!
Alltid när jag ska ge Jacob mat så blundar han, precis som om han tänker att om jag blundar så tror mamma att jag sover så slipper jag att äta och funkar inte det så skriker jag haha..
Men iallafall så fick han i sg sin middag, lämnade lite för att han började klökas en del och ville inte riskera att det kom up igen. Efter en liten stund så fick han efterrätt - katrinplommon med grädde, och i och med att han va mätt så tar det extra lång tid att få i honom det och så ett tu tre så blundade han igen..
Så satt jag och skämtade med honom om att nu när jag tar bort efterrätten så dröjer det inte länge till innan du öppnar ögonen och skrattar. Så det gjorde jag.. Men Jacob fortsätter att blunda... Ja och han sover fortfarande fast i sin säng och har gjort det i 45 minuter ca.. Så det va nog inget som han försökte lura med denna gången hehe..
Han va trött..

Ps. Linn vann på lilla melodifestivalen =)

Kommentarer
Postat av: fia

ja vi hade ängla vakt , och det vart inga inre blödningar heller , har döpt om han till vilda babyn , *ler .. det är kul fast han är farlig för han saknar balansen så det blir en del smällar .

hoppas eran helg har vart bra . kram

2008-10-05 @ 19:23:48
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0