Ställningen till ståskalet



Gunborg skulle komma halv 9 idag men som tur va så va hon försenad för jag vaknade inte av larmet och just idag ville Jacob ha lite sovmorgon så kvart i 9 ringde Gundborg och välte mej - upps!
Sa att hon va sen men att hon va på väg så det va bara till att gå upp och klä på sig så att man såg lite redig ut hehe..
Precis innan hon kom strax efter 10 så vaknade lillkillen, tur de så slapp jag väcka honom..
Med sig hade hon ställningen till Jacobs ståskal =) Perfekt!
Så det va bara till att spänna fast killen i skalet och upp i ställningen och där stod han i 30 minuter under tiden som vi satt där och gick igenom lite papper och telefonnummer och pratade.. Och han va helt lugn och va så nyfiken på allt från den synvinklen.
Sen va Gunborg tvungen till att gå igen för egentligen skulle hon inte ha kommit idag men hon ringde igår för hon hade fått ett återbud så därför passade hon på att komma till mej och jag skulle ju ingenstans..

Sen ringde jag till Dietisten och fick henne till att skriva recept på näringsdrickan (jordgubb och persika/banan)
Och så ringde jag till sjuksköterskan för Jacobs epilepsimedicin börjar ta slut så det skulle hon ordna med en annan läkare så det blir inskrivet på apoteket för Jacobs läkare va tydligen iväg hela nästa vecka och så länge kunde jag inte vänta.

Bilder när Jacob står i sitt ståskal på kvällen..



Kommentarer
Postat av: Ia

VAD KUL!!! Härligt med nytt perspektiv!!!



Sa glad för Jacobs skull!



Kram

2008-10-03 @ 22:05:25
Postat av: Emma

gud vad glad jag blirr när jag ser jacob i ståskalet, det är så det ska vara :)

Han gör jju massa framsteg nu och så kommer det säkert fortsätta!!

säg till om ni vill träffas någon dag, massa kramar från mig och vera

2008-10-04 @ 03:35:32
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Miian

Åh vad duktig han är,han ser verkligen ut att trivas!!!

SÖTNOS!!!!

2008-10-04 @ 15:13:12
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0