Söndag!

Känner mej så maktlös...
Gillar inte att se Jacob så ledsen och arg som han blev idag efter frukosten.
Det va helt otroligt som han skrek!
Ja han kräkte upp allt han åt till frukost och även genom näsan och det va inget fräsht!
Det typiska va att när jag satt och matade honom så tänkte jag att nu är det några dagar sedan som han kräkt men det fick jag äta upp igen! Sist han kräkte va den 1 oktober..
Men skönt att det inte är för ofta iallafall.. Tråkiga är ju att han behöver minsta lilla han kan få och när han har fått upp det en gång så är det inte lönt att ge honom igen förrän efter någon timme för annars kommer det upp igen =/
Så snart ska jag ge honom middag och jag hoppas att han får behålla det.. För han får bara inte gå ner mer i vikt! Vi ska till Dietisten på torsdag och har han inte gått upp i vikt denna gången heller så blir jag galen!

Sitter och forskar lite om Cerebral Pares (cp-skada) Och seriöst så blir jag inte klokare.. Varför ska allt vara så svårt att förstå... Kan dom inte ha en handbok för människor som inte fattar så mycket - typ jag!
Jaja jag lär mej väkl att förstå så småningom. Ska ju leva med det så jag har gott om tid på mej.. Men det är bara så svårt när folk frågar va det innebär och va som kommer att hända och så vet jag inget.. Jag vill ju veta allt!

Men annars så är allt bra här hemma =)
Jacob använder sitt ståskal som han ska och det har funkat än så länge =)
Just nu tittar vi på lilla meodifestivalen och pysslar med datorn hehe, jag bloggar och Yessica gör något annat..



Min favorit va Linn som sjöng till sin kompis som tog livet av sig för ett år sen..
Så fint va det..



Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0