Snozel

Igår så va vi på något som hette Snozel.
Vet inte riktigt hur man ska förlara det mer än som "sinnesrum"
Dom har 5 olika rum som dom inrett på olika sätt.
Ett rum hade dom som skogsrum men vattenfall olika skogsläten och massa träd och så.
Ett rum hade dom som ett stort bollhav - ett gigantiskt bollhav.
Ett rum hade dom som havsrum fast där va upptaget så där kunde vi inte titta.
Ett rum hade dom som svarta rummet - Hade ett bollhav där med bara det att bollarna ändrade färg hela tiden.
Men det bästa rummet enligt både mej och Jacob va det vita rummet. ALLT va vitt förutom alla lampor som va i olika färger. Rummet va det största och hade massa madrasser på golvet och säckosackar fanns där och en häng-gunga och en vattensäng. Jättemysigt va det och Jacob gillade det..

Så nu ska jag bara gå en introduktionskurs sen får jag gå dit själv och när jag vill och kostnadsfritt =)
Ska bli spännande..

Nästa gång jag ska dit så ska jag ta med kameran så ska jag visa hur det ser ut..

Det roliga är att sen vi flyttade hit så har jag velat inreda mitt rum i vitt och nu vill jag det ännu mer för gud va avslappnande det va i det vita rummet =)


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0