På tal om tand...

... så har mamma också en på G!!
Är det inte konstigt! Jag har en tand som håller på att växa ut haha..
Ingen visdomstand utan en vanlig tand...
Saken är den att jag har dragit ut en mjölktand som inte velat lossna och det gjorde jag för kanske 2 år sen eller något (kommer inte riktigt ihåg när) och då fick jag besked om att det inte skulle komma någon under men tydligen så gör de det..
Än så länge är det bara en liten liten hörna som tittar upp så vi får se ifall resten kommer.
Jag ska till tandläkaren i början på november och göra en lagning så om det inte har växt ut mer så ska jag be han titta på det också..


Kommentarer
Postat av: fia

hoppas att det går åt rätt håll för dig med , det är ju ett kämpande varje dag med maten , ibland undrar jag varför , men det är väl ingen ide att grubbla på de , önskar er en jätte trevlig dag .

2008-10-08 @ 13:30:13
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: En magdansös dagbok

Så söt kommentar gumman, nu är det uppdaterat!

2008-10-08 @ 21:45:51
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: madde

nauw ska du få bissingar:P

2008-10-09 @ 13:33:30

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0