Onsdag!

Har varit barnvakt idag också =) mysigt med lille Elias på besök men imorgon försvinner han ifrån oss =/
Skulle igentligen ha honom på fredag också men det blev ändrat tyvärr men jag får ha älskade Villiam istället hehe dubbelmys =) Då lär pippi gå varm på tvn hehe..

Tänkte bara slänga in lite info angående min son =)
Sen Jacob har tömt magen så har han inte kräkt - har bajsat normalt idag också =)
Sen Jacob börjat dricka vatten vid måltiderna så har han ätit utan gnäll (så gott som det iallafall)
Han har dock börjat krångla med näringsdrycken, vill inte dricka den riktigt.. Men det går lite iallafall..

Glömde att skriva i förra inlägget att jag fick massvis med beröm av doktorn för hur jag tog hand om Jacob =D
Hon tyckte att jag verkade så kunnig men det är väl för att man jobbar inom vården antar jag... Inte för att jag själv tycker det men det är ju bara till att sträcka på sig och ta emot av berömen =)
Och så tyckte hon att Jacob visade sådan glädje och lycka trotts sin svåra sjukdom. Jag vet inte hur många gånger som hon avbröt sig själv med att utbrista hur söt hon tyckte att han va =) hon till och med kom av sig med jämna mellanrum för att hon titta på honom hela tiden hehe.. Sen kröp hon ner på golvet och pratade så lungt och stilla med honom och Jacob bara tittade på henne med ett leende på läpparna sen tog hon upp honom i famnen och pussade honom i pannan =) det va så härligt att se.. Även om alla är otroligt snälla och måna om Jacob så är nog doktorn den enda som pussat honom hehe dom andra har mest kramat honom.. Det kändes otroligt bra att se det =)

För övrigt så har Jacob varit en liten gnällfis idag men det får man ta ibland. Han är ju snäll för det mesta och man kan ju inte vara på topp jämt hehe.. Imorgon är en ny dag =)


Haha glömde en sak till om igår hehe.. klockan va väl halv 6-6 och här va verkligen massa stök och stoj och jag hade lagt Jacob i soffan medans jag skulle kolla upp en sak på nätet och ett tu tre så säger min syster till mej "jag tror att din son har somnat Linda"
Och mycket riktigt där sov han, mitt i allt stök och barnstoj och han sov som en liten ängel =)
Så då fick han vara mammas fotomodel istället hehe =)



Nu gick jag och la mej =)

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0