Logopeden 30 september

Träffade logopeden för första gången nu i tisdags.
Hon va jätte trevlig och kom med lite smarta knep..
Fick lite övningar som jag skulle göra på Jacob.
Bland annat så fick han en tuggpinne med massageknoppar på som han ska tugga på och träna upp hans tuggteknink, han har ju börjat tugga lite smått själv när han ligger ner men inte när han sitter upp..
Jag ska massera hans tandkött med mitt finger.
Jag ska köpa en elektrisk tandpetare och använda själva vibrationen runt munnen och i munnen och gå längre och längre in för att träna hans reflexer mot klökningarna som han får titt som tätt.
Om lite mer än en månad så kommer hon hit och då ska hon vara med under matningen och även filma in det.

Mötet i sig själv gick super, Jacob va snäll hela tiden.. Han charmerade logopeden till tusen - Min Kille!!!


Lovely

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0