Kvällsinlägg

Hej Bloggen!

Lisa kom hem med Jacob vid halv 5 tiden och allt hade gått hur bra som helst, han hade varit så snäll så =)
Men det brukar han ju vara nu för tiden och det tackar man ju inte nej till hehe UNDERBART!!
Jacob va så gosig och mammig när han kom hem och ville i princip bara kela =) Love it!
Sen fick han stå i sitt ståskal i 2 timmar!! Ja och han hade säkert stått där längre om det inte hade varit tid för mat =) Han hade ju inte stått i det på ett helt dygn så han hade väl saknat det hehe..
Ja visst har resonansplattan vi fick varit underbar men den är verkligen inte jämförtbar med ståskalet! Ståskalet är nog det absoluta bästa hjälpmedel vi fått!! Älskar det och det gör min son också.. Nej så ståskalet SKA med till Norge - det är en sak som är säkert! Dels för att det är avlastning för mej och för att det är BRA träning för Jacob! Så jag hoppas att den får plats bland pakningen men det tror jag..
Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska åka - tisdag ju! Ska bli så roligt =) Fast en jobbig resa men det får gå som det går..

Dagen som gått har varit bra. Har inte gjort något speciellt på min ldiga dag förutom turen till komvux som va helt onödig men det får vi fixa när jag kommit hem igen. Första ansökningsdatumet va ändå den 27/10 men det hade varit bra om vi träffade någon och gick igenom vilka kurser vi kan läsa hemma och så..
Kollade på Idol ikväll och Jesper åkte ut och det va helt klart rätt.. Han va inget bra och jag förstår ärligt inte hur han kunde komma så långt som han gjorde? Varför tog dom Jesper istället för kocken - ni vet han som hade sökt dit innan och juryn ville att han skulle komma tillbaka nästa år men han trodde inte att han skulle orka med det en gång till.. Han va ju bra! Han hade gjort detta mycket bättre än Jesper...
Dom som jag tyckte gjorde bra ifrån sig ikväll va Anna, Alice, Kevin, loulou och Sepideh..
Vem har du som favorit i Idol???
Mina är ANNA och loulou

Imorgon ska min kusin komma hit någon gång på eftermiddagen/kvällen och då ska hon klippa mej och färga mitt hår =) För det är rätt så livlöst nu om man säger så...
Ska bli skönt =) Så blir man lite fin i håret också innan bröllopet ju =)
Har inte riktigt vetat va jag ska ha på mej på bröllopet?? Men igår hittade jag en klänning på ellos som skulle kunna funka om den sitter bra så den beställde jag som expressbrev så vi får hålla tummarna på att den hinner komma innan vi ska åka.. Det stod att den ska komma senast tisdag klockan 15 så det är verkligen i sista minuten hehe.. Men om den inte hinner komma så har jag en svart reserv men det hade varit kul att ha något nytt =)

Nej nu ska jag lägga mej i tid för en gångs skull =)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

Ska ni inte åka för efter kl 15? Det er vel best det så ni får resa om natten, for barnens skyld=) det skal ju ta ca 15 timmer + stopp så er vel her onsdags morning?=)

2008-10-11 @ 00:12:02
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Ia

Kul att Jacob gillar sitt staskal! Är ju bästa träningen för benen inför kommande promenader pa egen hand :-) Maste ju bygga upp musklerna i benen annars orkar de ju ingenting. Heja Jacob! Och en STOR styrkekram till dig som är en sa bra mamma!



kram kram

Ps: hoppas att klänningen blir bra, ser fram emot foton pa bloggen.

2008-10-11 @ 10:46:02

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0