kvällen den 23 oktober

Hej alla söta =)

Lite mer glädje nu för Jacob har fått behålla dom 2 sista måltiderna - skönt!
Annars har det inte hänt något speciellt idag, har precis lagt Jacob och han somnade på 2 röda ;)
Härligt när han gör det för det finns inget värre än när han ligger där inne och bara gnäller för att han inte kan sova men det har det faktiskt blivit ändring på nu när han är uppe så häe sent.
Och så är han ju så UNDERBAR snäll och go på kvällarna så han hade gärna fått vara vaken ännu längre men här måste jag sätta lite gränser så att jag själv kan få lite egentid =)

Har suttit lite på ellos och tittat och nu har dom äntligen fått in tomtekläder och finkläder till jul så nu är jag snart färdig till att beställa.. I år ska jag vara tomte för förra året va han peppakaka ju kommer ni ihåg min kille hihi sötis han va i sin lilla dräkt och titta inga tänder i munnen heller hehe så söt!!

Ska se om jag kan hitta lite annat smått och gott..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ia

Så söt så att man vill äta upp honom!



Hur gjode du när du låste bloggen?



Kram ia

2008-10-24 @ 11:00:31
Postat av: fia

Vilken fin bild det va på han , ja julen är ju snart här , det går fort nu .

kram fia

2008-10-24 @ 15:55:13
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0