Kräk kräk och åter kräk!

Blir så trött på allt kräk!
Sen i fredags så har Jacob kräkt 5-6 gånger och det är inte lite heller! Utan allt han ätit har kommit upp igen - ALLT!!
Och sen kan jag ju inte ge han direkt efter utan jag måste vänta någon timmes tid innan för annars kräker han igen.. Jag förstår inte varför han börjat kräka så mycket nu helt plötsligt....

Och så blir han ju så ledsen varje gång och bara gråter och skriker och jag känner mej så hjälplös för jag vet inte hur jag ska göra för att han inte ska kräka.. Jag hoppas verkligen att det slutar inom en snar framtid för detta hjälper ju inte till för att få honom till att öka i vikt... Min lille kille =,(

Kommentarer
Postat av: ella

Han är kanske magsjuk??

2008-10-01 @ 14:55:08
Postat av: Linda

Ella: Nej jag tror inte att han är magsjuk eller rättare sagt jag vet att han inte är magsjuk.. Anledningen till att han kräker är för att han klöker, vilket han alltid gjort, men nu klarar han inte att ordna upp det som han gjort innan.. Tycker bara det är konstigt att det kommit så på en gång =/

Men tack för din kommentar =)

Kram!

2008-10-01 @ 21:30:30
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0