Julklappar!

Otroligt skönt att vara färdig med julklapparna redan - i oktober!!
Skönt skönt skönt!
Slipper jag tänka på det =)
Det som är så bra med att vara färdig i tid är ju att man ändå kan köpa fler hehe.. Tänker såklart till min lille pojk =) För de blir svårt att inte köpa fast att man är färdig ju..
Och så är man julklappshandlare åt lillebror för det är något han inte gillar alls, så det har jag också fixat - skönt!

Fick precis en liten besvikelse, men jag får överklaga om jag inte gick med på beslutet..
Det gäller min ansökan om vårdbidrag och ja det blev inte så mycket alls som jag trott.. Men dom är ju som dom är på försäkringskassan.. Dom anser ju att bara för att Jacob är 16 månader så behöver han sin mammas uppsikt hela tiden även om han va ett friskt barn och visst det kan jag hålla med om men vem bär på sitt 16 månaders barn hela tiden?? Jag menar naemi är ju 9 månader och hon blir inte buren hela tiden...
Kan ju säga som så att jag inte ens fick basbeloppet.. Varför? Ja det ska jag ta reda på...


Kommentarer
Postat av: fia

det enda jag kan trösta dig med är att när han blir äldre så blir det fler timmars jobb med han och då vblir det större bidrag / asstimmar . vi fick kämpa jätte länge innan vi fick igenom det vi hde rätt till . tänkte om det skulle va så att du har frågor så maila gärna dom till mig så ska jag svra så gott jag kan . kram .

2008-10-06 @ 15:21:44
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Beate

Kom til Norge du, mistenker at vi har bedre trygdeordninger her?? ;)

2008-10-06 @ 23:16:08
URL: http://mrsbea.blogg.se/
Postat av: madde

Ska ja hyjälpa dej med vårdbidraget gumman ? Ja gör det gärna. Puss

2008-10-07 @ 20:49:25

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0