Herregud FREDAG igen!

Ja shit, det känns som om man knappt existerar när dagarna bara flyger iväg.. Jag menar, va har jag gjort denna veckan som gjort att det knappt märkts att veckan varit?
I måndags så hade vi logopeden här som filmade oss när jag matade Jacob och även testade vi att ge Jacob vatten med förtjockningsmedel i mugg när han satt upp vilket gick hyffsat bra =) och har druckit vatten till varje måltiden efter det och måltiderna har gått mycket bättre, dock väldigt små måltider men utan gnäll.. Min syster kom hit med Elias.
I tisdags så va vi och träffade överläkaren Beata och där blev en hel del bestämt som ni kan läsa <HÄR>
I onsdags så skulle vi gått till sjukhuset och tagit influensavaccination på Jacob men då jag va barnvakt till Elias så fick vi hoppa över det. 
På torsdagen så kom Lisa hit och passade Jacob medans vi åkte till komvux för lite information och få lite papper så nu ska jag bara skriva in ansökningen på nätet och hoppas på att jag får läsa dom ämnena som jag vill =) Innan vi åkte till komvux så mötte vi upp Tess som tog över Elias. Min syster håller på med körkortet så hon har behövt en del hjälp med den minsta killen. Den stora har varit på dagis.
Idag har min syster också lämnat oss men jag antar att hon kommer att vara här nästa vecka också hehe.
Idag blir det influensavaccination för Jacob istället så vi ska vara där mellan 13-16 så jag tror vi går dit till 2 idag.
Ja dagarna bara flyger iväg.

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0