Hej hopp!

Igår lämnade jag Jacob till Lisa för vi skulle till komvux och prata med någon handledare men det visade sig att båda va sjuks så vi tog lite blanketter sen åkte vi hem igen.
Men jag är barnfri och fick sova ut i morse och ska vara barnfri hela dagen, vet inte riktigt när Jacob kommer hem men innan han ska lägga sig iallafall...
Igår så va jag i Åhus hela dagen, åkte direkt efter dietisten. Va hemma hos Tess och Ken hela dagen men gick hem till Lisa vid 18. Träffade lillebror också och hämtade min post men nu ska väl all viktig post komma hit i fortsättningen för från och med den 1/10 blev vi folkbokförda på denna adressen. Visst lite kommer till den gamla adressen men det är inget viktigt..
Här är lungt och skönt här hemma nu för Naemi sover och antagligen Yessica med och jag sitter vid min dator och har inget att göra..

Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

Tänkte inte alls på Jacob når jeg skrev det! Men så er inte Jacob en liten bebis länger, han er ju over 1 år! Han hadde ju bra vikt när han var bebis=) men Jacob er ju helt underbar även om han väger lite(L)

2008-10-10 @ 14:36:00
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Jonna

Ha en bra dag:)

2008-10-10 @ 15:56:20
URL: http://jonnaa.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0