Ett snabbt inlägg innan sängen!

Ja klockan är mycket och jag borde sova vid denna tiden - visst att min son är snäll på morgonen och ger mej ofta sovmorgon speciellt nu när han är vaken till klockan 21 på kvällen!
Men imorgon så måste jag ställa klockan för vi har en tid till Dietisten 09.30 och sen direkt efter så ska vi ta bussen till Åhus för att umgås med lite vänner och lillebror såklart =)
Ska först hem till Tess och chilla sen ska jag hämta posten hos min lillebror som bor under.. Tvinga han upp till Tess och umgås med sin systerson. Sen någon gång, vet inte när så ska jag hem till Lisa och umgås med henne lite för sen ska jag lämna min son hos henne för han ska sova över där =) Lisa ville ju så gärna ha honom någon dag nu när hon va ledig så de fick bli imorgon tills på fredag. På fredag ska vi nämligen till komvux och se om vi kan få plugga på distans...

Dagen idag har varit helt underbar =) Jacob har varit på strålande humör hela dagen!
Även när vi badade, vilket han brukar vara MEN idag så spratlade han och skrattade som bara den när han badade och det har ALDRIG hänt tidigare =) För idag så testade vi en ny sak, en liknade en väst som han hade på sig som gjorde att han flöt och det enda vi behövde göra va att hålla lite lite bara för att han inte skulle snurra runt och det gillade han verkligen för så glad som han va idag i badet har han aldrig varit innan =) UNDERBART!!!

Sen efter så mötte vi upp Madde och Mathilda för lite ärenden i stan sen gick vi till trendie och käkade, det fick bli en räksallad mmm gotte =) Sen gick vi hem till dom och hade det trevligt!
Och våra tokstolar till barn bara skrattade och skrek hela tiden! Dom bytte liksom av varandra haha när Mathilda va tyst så tjoade Jacob och viseverse haha...
På vägen hem så fick Mathilda fnatt och typ skrattade hela vägen hem haha goa tösabit =) kan bero på att vi körde på kullerstenarna så det kittlade säkert gött i magen på henne =)

Nu måste jag lägga maj!

Häll nu för in i hundan tummarna på att Jacob har gått upp i vikt!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Linda

Så go han e på kortet. Och han har ju vuxit rejält sen vi såg honom hos Ingrid o Ronny. Håller alla fingrar och tår att han har ökat i vikt.



Kram

Anita

2008-10-09 @ 07:17:01
Postat av: madde

underbart se dem så levnadsglada trots allt =)

2008-10-09 @ 12:23:20
Postat av: Miian

hur gick det ida???

Du måste stå på dej ang FK,klart du ska få igenom det.

GAH!

kramis

2008-10-09 @ 19:38:06
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0