Degeberga!

Efter badet igår så hämtade Miia och Lowa upp oss utanför sjukhuset för en liten roadtrip till Degeberga för att hälsa på Sofie och Elli.. Dom hade precis flyttat dit, visste inte det men jag hade mina misstankar =)
Men vilken fin lägenhet! Öppen och härlig.. Synd att den ligger i Degeberga bara men Sofie trivs ute på landet så där har hon det bra hoppas jag =)
Miia hade gjort en smarig kladdekaka med mint och vit choklad - super god =) Så den fikade vi på..
Jacob va på ett dunder härligt humör och han njöt av all uppmärksamhet, Elli gosade så söt med honom =) La huvudet på hans mage hihi..
Lowa är ju bara så söt - små toffsar i håret hade hon.. Flörtade lite gjorde hon också denna gången =)
Sen blev Jacob trött och gnällig och inget passade så vi körde hem och VEM blir pigg och glad då?? Va bomb säker på att han skulle decka direkt vi kom hem efter kvällsmaten men icke... Klockan 21 va det dags för sängen!
Han har blivit så underbar på kvällarna så det finns inte, sitta och mysa i soffan tycker han är underbart..
Och sen han åkte till Danmark förra söndagen tills idag så har han vilat middag 2 dagar! 2 dagar!! Så nu hädanefter så är min son vaken hela dagen och lägger sig ca 9 på kvällen.. Och det bästa av allt är att han inte är gnällefis! Kan hända någon gång under dagen men det försvinner snabbt sen är han på bra humör igen..
Ja en underbar pojk har jag =)
Älska Älska Älska Älska Älska Älska Älska Älska

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0