Dagens bild!



Smart dom fan att göra så här ju =) Vill man lägga in många bilder snabbt så är detta bästa sättet klart..
Att ladda upp bilder på bloggen tar ju som alla vet tusen år! Eller iallafall för maj!
Att slänga ihop detta på paint tar ju inte många minuter, visst kvaliteten på bilderna är inte det samma men vad gör det.. Man ser ju vad det är på bilderna hehe..

Lördag idag och inte ett skit händer! Trodde Vicki skulle komma men hon har nog fått förhinder, sånt som händer ju.. Hon hör väl av sig så småningom...
Dagen har varit okej, sov alldeles för länge dock! Inte bra för det stör maten för Jacob så istället för mat var fjärde timme så har det fått bli var tredje timme och det är INTE populärt hos min son hehe.. Men med lite bråk så har han fått i sig det han ska ha.. Han måste ju ha i sig rätt mängd mat...

Vi har precis ätit kvällsmat. Det blev köttfärssoppa och den va riktigt god =) Första gången jag gjör köttfärssoppa och nu undrar jag varför? Så enkelt och så gott! Min mammas köttfärssoppa är en stor favorit hos många och denna ska jag ärligt säga att den inte va långt ifrån..

Jacob har stått i sitt ståskal en gång idag och ska göra det en gång till i kväll..
Nu ska jag in och träna med honom och göra en del övninga som jag fått av logopeden.
Men vi hörs kanske sen igen!

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0