Besök av syster och barn

Hej hej!

Igår ringde min kära syster och undrade om hon kunde komma med båda barnen och sova över tills idag - dum fråga!!
Klart att dom skulle ju!
Vi har haft det väldigt trevligt och här har varit massa bus och stök =) Villiam och Naemi kommer verkligen bra överens och Villiam anpassar sig så bra hehe. Dom lekte följa john eller ja Villiam gjorde det, han följde efter Naemi och gjorde samma saker som henne =) Roligt! Sen sprang han runt och gav henne vatten hela tiden med hennes flaska som han höll åt henne - såå gulligt!!

Usch snart börjar den lååånga resan i bilen =(
Va jag längtar tills vi är framme i Norge hehe.. Hoppas att alla barnen sover gott i bilen och att jag själv kan få några timmars sömn så att jag är pigg när vi kommer fram.
Tänkte sätta mej ikväll och gå igenom vad som ska köpas och vad som ska packas ner tills på tisdag..
Det blir ju en del saker hmmm men så är det..

Jacob har blivit förkyld och febrig men inte så farligt ändå. Fast ändå värre än det har varit innan.. Skönt att ha en kille som inte blir så dålig när han e lite sjuk...
Men det behövs ju ändå alvedon, näsdroppar och hostmedicin så att killen får sova på natten..
Ikväll så tänkte jag prova med välling igen men han kräkte så fort han fick i sig det så det va bara till att tvätta av honom och trösta honom. Sen somnade han på mitt bröst - söte... Fast jag va ju tvungen till att väcka honom för blöjbyte och pyjamas och alla sjukgrejor.. Sen somnade han gott igen på mitt bröst så visst är han krasslig för i vanliga fall så somnar han bara i sin säng och ibland i min säng men oftast bara när det är middagsvila..
Det tråkiga är att nu har han fått lägga sig för natten med tom mage! Inte bra... Men det är helt meningslöst att ge honom efter att han kräkt för då kommer det ännu mer kräk istället och till vilken nytta då?
Nej så sonden är mer än välkommen vid sådana här tillfällen =/

Vi ska låna Naemis bilbarnstol nu när vi ska åka för den är MYCKET bekvämare än den jag har (åker sällan bil)
Men den Naemi har är jätte skönt och Jacob satt skitbra i den =) Så han kommer nog sova gott i den =)
Men när vi provade den innan ikväll så ville Naemi också upp så jag satte henne mittimot Jacob sen lekte hon tittut med Jacob haha sjukt sött =)


Var är Jacob?                                      ahhh....


Tittut =)

Nej nu har jag annat att göra!

puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0