Badet!

Nu ska jag snart ge Jacob middag och jag hoppas att han inte kräker =/
Sen ska vi till Badet, trodde att det va klockan 12 men det va ju 2 upps, men tur att jag kom på det iallafall innan jag va där..
Sen kommer Miia och plockar upp oss och så kör vi till Sofie =) Mysigt!!
Hoppas jag att Jacob håller sig pigg och vaken så att han kan busa med flickorna - Lowa och Elli..
Kameran får stanna hemma för jag har inget batteri efter Danmark =/ men men...

Ikväll om jag får tid för Yessica så ska jag blogga om helgens händelser =)
Nu har vi ju inte träffats på några dagar så vi har nog en hel del att prata om antar jag så vi får se om det finns tid för bloggen...

Nu är det middag!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaså du känner igen mig? Hehe det roliga är att jag känner igen dig med :) Men varifrån, det vettisjutton! Jag bor i Landskrona inte Kristanstad som det står på min blogg.

2008-10-01 @ 16:49:06
URL: http://schumme.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0