Badet 1 oktober

Glömde att säga att badet också gick super!
Jacob va hur snäll som helst och inte det minsta gnäll, förutom när vi skulle upp från badet och skulle duscha och göra vid oss.. Men inte konstigt när det blev så kallt plus att vi va tvugna till att snabba oss lite för Miia skulle hämta oss..
Dom som badade innan oss va fortfarande kvar i omklädningsrummet och dom va helgoa =)
2 äldre tanter med reumatisk värk (stavas?) och dom tyckte så kycket om Jacob och ville så gärna hålla honom men kunde inte på grund av sin värk men den ena kom fram och klappade på Jacob och han blev alldeles fachinerad, bara tittade på henne och sen började han skratta! Goding =)
Så nästa onsdag så lovade jag att dom skulle få ha honom lite närmre sig så kunde jag få göra vid mig i fred hehe!
Vilka snälla tanter hehe!

Fick lite tips hur jag skulle få Jacob avslappnad i vattnet och det gick sådär, visst blev han avslappnad men det behövs mer träning.. Vi skulle ta det lugnt här i början och låta Jacob få lära känns vattnet sen skulle vi hitta lite andra övningar.
Det va bara Jacob som va med på badet för dom andra 2 flickorna hade förhinder..


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0