2 tänder på G

När jag skulle borsta Jacobs tänder nu ikväll så upptäkte jag 2 bissingar som är på väg att brista ut.. Där nere, på var sin sida av dom som redan finns där =)
Så snart har han 7 tänder.. stora pojken =)
Men det är första gången som jag ser tänderna under skinet om ni förstår hur jag menar, i vanliga fall så har jag sett det först när det blivit ett håll i tandköttet eller när tanden redan är ute..
Än så länge har han inte varit så värst gnällig så vi får ju hoppas på att det fortsätter så..
Nu har jag precis lagt honom och han somnade direkt, skönt att vara så trött att man somnar på en gång - härligt!
Ikväll har han stått i sitt ståskal i över en timme, nästan 1½ timme.. Och han hade säkert stått där längre men jag tyckte att det va dags för kvällsgröt och sängatajm..
Visst har jag trott på detta ståskal men inte att det skulle gå så här bra!
Jag hade mer tänkt mej att det skulle vara bråk och gnäll i början för att det är en ny sak men det har verkligen inte varit något gnäll alls.. Så visst gillar han ståskallet och det gör mamma med =)
Och han älskar att stå och tittar på teknat eller vilket tv-program som helst bara det är mycket rörelse och ljud så funkar det för killen min =) Så julklappen som jag köpt till honom kommer säkert att accepteras, "5 myror är fler än 4 elefanter" dvd:n =) Den kommer nog bli en höjdare med allaroliga ljud och alla färger =) Om ni kommer ihåg hur den gick?
Jag gillade serien som fasiken iallafall =) Och jag hoppas att Jacob gillar den också... Men det tror jag =)

Nu ska jag titta lite på tv!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Tess

hödö du du.... den tanden såg ja ju för flera dagar sedan.... :)

2008-10-06 @ 23:27:42
URL: http://killertess.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0