Wiiiihoooooooooo.........

Lördag-Party Lördag-Party Lördag-Party =D=D=D

Fan va ball vi ska ha ikväll =)
Som jag har längtat till denna dagen!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag ner en sväng till affären.
Klockan 5 ska vi träffa en del av partygänget utanför pizzerian och käka lite pizza eller vad man nu vill äta =)
Klockan 7 kommer resten av partyt hem till oss!! Min söta kusin Vicki har bränt ut en skiva med massa massa blandad musik så förhoppningsvis ska det passa alla hehe..
Åhh va jag längtar!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår gumman !! så kul o se dej igen efter så länge juh. Blir ju så ibland =) Jätte kul att snacka minne med Vicki med hihi. kramar

2008-11-09 @ 14:28:25
Postat av: fia

hoppas du hade jätte tevligt och kul, det är bra att du unnasr dig egen tid åxå .

önskar dig en trevlig måndag .

kram fia .

2008-11-10 @ 13:05:38
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0