Vem F*N har mitt lösen??

Hej hopp!


Roligt att jag nu ikväll va inloggad på min msn som vanligt och höll på att skicka över ett videoklipp till Yessica, sen säger hon till mej att det avbröts och att jag va offline och visst det händer ju att man loggas ut men sen när jag gick till datan för att logga in mej igen så står det att jag blivit inloggad från EN ANNAN DATA!! hmm inte från mej iallafall!
Och mitt lösen är inget man bara kan gissa sådär hur som helst så jag undrar berkligen vem det kan va??
Sjukt dålig stil iallafall så nu har jag ändrat lösen på ALLA mina olika sidor på nätet..

Jaja men iallafall så struntar jag i det nu...

Va i stan och hämtade ut pengarna till Jacob och smarta dom är som skriver avin på Jacob som är så liten så det tog ju sin lilla tid att få ut pengarna för hon va tvungen att gå runt och fråga hur många som helst om råd om hur hon skulle göra.
Men till slut så fick jag pengarna insatta på mitt konto och vi kunde gå därifrån =)

Gick till BR för att se om jag hittade något till Jacob men såklart inget som va till nytta utan det blev en liten nyckelring som såg ut som en katt och tryckte man ner en knapp så öppnades munnen och det lös en liten röd lampa samtidigt som den mjauade och den gillade Jacob =) Kan vara bra att ha med sig och han inte alls är på humör..
Sen gick vi till Name it och köpte lite kläder till honom =)



Visst pengarna ska gå till annat men lite nya kläder skadar inte och det är ju faktiskt Jacobs kläder och han ville faktiskt ha lite nytt ;)
Men jag har nog bestämt mej för vad jag ska köpa till honom, något han kan nyttja väldigt lång tid framåt.. Men det är inget bestämt än så länge så jag avvaktar lite...

Sen måste jag skryta lite om min sambos lilla flicka som faktiskt bara är 10½ månad och går för fullt här hemma =) Nu i kväll har hon gått massa utan minsta lilla stöd - duktiga Naemi =)


Tyvärr så råkade hon snubbla på lilla Elias men det va inte så farligt som det låter, han är vääälidigt känslig ;)

Nu ska jag sova!
puss puss

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

det kan ju vara att du loggat in på en annan dator någon gång o lösen har sparats... men annars e det riktigt dålig stil...

2008-11-07 @ 07:58:56
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: fia

tittar in i vanlig ordning och önskar dig en trevlig helg.

va söt hon är som går jätte fin , och fina kläder till jacob .

hoppas du unnar dig själv någe me , det är du värd . kram fia .

2008-11-07 @ 16:31:21
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Miian

WOW WOW WOOOOOOOOOOOOOOW vad duktig Naemi är ;)

vilken klippa!!!!!!!!

sjukt impad!

Men hon har ju varit tidig med allt!!!

Ang lösen så har mitt med gjort så nångång,tror inte det är nån som har lösen,utan bara nån bugg i msn typ.

Men bara att byta lösen ju ;)

Hoppas ni får en underbar helg.kram

2008-11-07 @ 19:19:54
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Linn og Richard

Jeg liker name it;) hehe.. satt nettopp å så gjennom katalogen deres=) og Elias er jo blitt större allerede!!

2008-11-07 @ 22:16:50
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: fia

ja jag hoppas verkligen att ni slipper detta , jag vet att sjukhuset ligger lite back och spar in på en massa , men som sagt jag har prtat med chefen på hab idag och hoppas på at hon ska ta reda på vem som ska betala om man inte begär intygen själv.

kram fia

2008-11-08 @ 00:13:38
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0