Väldigt mycket för tidigt...

Gick jag upp i morse =/
Halv 7 ringde klockan och det är ju för hundan beckmörkt ute vid den tiden ju! Inte meningen att man ska vara vaken då ju..
Men i och med att vi ska på undersökningen idag så va vi ju så illa tvungen och nu ligger Jacob här brevid i soffan och gäspar trött men han får allt hålla sig vaken... Det bästa av allt ät att jag också får sova under Jacobs undersökning =D och det ska bli såå skönt....
Om en timme ska vi börja klä på oss och bege oss till sjukan, undersökningen är klockan 13 men jag måste få i honom mat innan och få honom att känna sig lite som hemma med nalle och egen filt. Vill ju inte stressa för det känner Jacob av och då kan det bli lite svårt att få honom till att sova..
Undra om han kommer att få elektroder på huvudet eller han får en mössa med elektroder? Sist va hans huvud för litet och jag tror att det är det fortfarande men jag är inte säker, det hade varit skönt om han kunde ha mössan för det går mycket snabbare då så att vi kan få sova =)

Men nu måste jag gå så att jag kan underhålla min son så att han inte somnar ifrån mej, det är nämligen inte långt ifrån =/

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0