god morgon tisdag!

Ja vi va ju i Danmark i helgen, det va så skönt =)
Tänk att sedan Jacob föddes har jag inte gillat det här med impuls att bara sticka iväg men det gällde minsann inte i fredags hehe. Kanske blir ändring på det nu..
Jag kom hem sent på lördagen, vid 22. Så det va bara att ge lillkillen kvällsgröt sen sängen.
I måndags så va vi på barnkliniken och träffade Beata - visste inte varför jag skulle dit men det tar jag i ett annat inlägg.
Sen kom Emma, hade handlat med sig mat. Sanna kom också förbi lite senare så det blev att hon också käkade här. Det blev klyftpotatis, skinksnitzel sallad och vitlökssås mmm gott =)
Och så kollade vi på en skräckfilm "schroms" tror jag den hette. Handlade om ett gäng som stack till Irland för att käka svamp och till så hände en hel del och dom vet inte ifall det va sant eller inte. Den va helt okej =) men fortfarande ingen riktig skräck som man hoppar av =/ men bra va den! Jag tror att om jag ska bli rädd av en skräckis så måste jag nog se den på bian istället.. Kanske Saw 5!! Får se när den kommer hit! Om jag kan ordna barnvakt också vill säga..

Idag skulle nog Lisa komma innan hon skulle till Jobbet =) Henne träffar man inte för ofta nu för tiden så som hon jobbar! Men idag skulle hon komma inom =)

Idag är enda dagen jag är fri från habiliteringen och sjukhuset denna veckan!
Förra veckan va jag bara ledig på torsdagen! Och veckan där innan va jag bara ledig tisdagen! Hmm har nog blivit en hel del för mycket av det denna månaden! Men nästa vecka är jag ledig tisdag torsdad och fredag WOW 3 dagar! Och tur är väl det för det blir ju storstädning den veckan inför första advent =D pynt pynt pynt!!!
Åh va jag längtar tills alla julgardiner åker upp och alla tomtar får komma fram =) När brukar ni plocka frm tomtarna? Jag tar fram dom samtidigt som jag hänger upp gardinerna. Jag brukar alltid säga att jag inte ska göra det men det slutar alltid med att dom åker fram och varför skulle don inte få det igentligen? Julen vara ju inte speciellt länge.. Nej mina tomtar åker fram till första december =D Ska bli kul att pynta i nya lägenheten! Undrar om jag har tomtar som fyller upp lägenheten? hoppas det...

Nej nu ska ag skriva ett inlägg om besöket hos Beata sen ska jag mysa med min son!

Föresten så fick Jacob låna morfars trimmer i helgen så nu mer kallas han för "snagget" hehe =)
Tänkte att det va lika bra att ta allt hår så dröjer det längre tills nästa klipp! Han har börjat dra sig i håret igen nämligen.
Och så blir det inte för varmt under mössan heller =)


Kommentarer
Postat av: fia

hihi va söt han är din lille jacob , va stor han ser ut nu när han vart klippt , känner igen stolen han sitter i våran lilleman hade en när han va iden åldern med .Jo vi kommer att ha det toppen och jag längtar efter detta break , det ska bli så skönt .

2008-11-18 @ 11:31:09
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0