Underbart trevlig kväll =)

Klockan 16 mötte jag upp min syster vid tåget då hon skulle ta alla barnen till Danmark (så hämtar jag dom på söndagen)
Efter det så gick jag och Emma en liten tur på stan och skulle se ifall vi hittade något av intresse. Jag hittade en liten kuvertväska i svart, lite finare än dom jag brukar ha och så kostade den bara 99kr så den fick följa med hem =)
Sen hade vi bokat bord på Kristianstads Resturang till klockan 18..
Hade det jätte trevligt och vi stannade enda till halv 9, så trevligt hade vi.. Emma är en helt underbar tjej =)
Vi åt en riktigt god köttbit med rödvinssås och potatisgratäng och drak lite cider och även en snaps slank ner ;)
Testade den nya vintercidern och nej den föll mej inte i smaken =/ Till efterrätt tog vi camenbert med hjortronsylt - Smarigt =) Och en kopp the slank ner också...
Sen va det dags för bia, vi såg Rallybrudar!! Den va faktiskt helt okej så titta på den =)
Man får ju passa på och hitta på lite när man är barnfri =)
Så en mycket trevlig dag har jag haft med Emma!
Men imorgon är den stora dagen!!! Party party =D=D


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

det roliga e att han ville att jag skulle ta över den helt.. men det var jag som var snäll o sa nej låt oss ha henne på prov först så ni vet vad ni vill.. Nu skulle man fan tagit över henne.. Han hade aldrig fått tillbaka henne då..

2008-11-08 @ 08:57:02
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0