Tisdag!

Hej hopp =)
Detta är min enda fria dag denna veckan - skönt! Förutom att jag känner mej lite seg och yr =/
Vi är väl alla här hemma lite småsjuka men inget vi dör av precis, Naemi är väl den enda som klarat sig undan än så länge..
Ceccan har varit hät på besök idag =) Hade med sig frallor som vi hade till frukost.. Det va riktigt gott speciellt när man är van vid knäckebröd hehe.. Får ju lyxa till det iblan =)
Jacob sover just nu och jag är så sugen på att också vila men jag vet inte om jag vill det för man mår ju bara sämre när man vaknar igen =/ fast jag är såå trött....

Igår hade vi minsann besök av Surre och Gabriel, trevligt va det =)


Sen va vi på tittin på habeliteringen. Det va vi och en familj till så det va inte så mycket stök precis - lungt och skönt =)
Man hade lite mer chans att prata med någon av dom andra mammorna då ju.
Första gången jag va där så va det Jacob och en flicka med Cerebral Pares resten hade Dauwn Syndrom (stavas?) Och då blir det ju att man drar sig till dom som har samma sjukdom ju.. Så ja va lite nervös för att det skulle vara massa andra där och bara jag från CP men det va det ju inte som tur va =) Så fick pratat en del..
Hon tyckte att Jacob hade växt.. Men jag kan verkligen inte se det?? Jag menar det syns ju inget på kläderna och inget när vi mäter honom mer än typ 1 cm då och då.. Fast nu såg hon ju Jacob för 2 månader sedan så då syns det antagligen tydligare för henne.. Men jag vill också se det hmmm ...
Ska dit nästa vecka och mäta honom igen så då får vi se..

Nu gick jag och la mej innan jag somnar vid datan =/

puss puss

Kommentarer
Postat av: fia

vilken mysig bild , sitter här och väntar på att lilleman ska komma till ro ,han är lite kinkig i kväll,va kul för dig att få träffa andra i samma situation , jag hoppas på att få träffa nån med samma syndrom som lilleman en dag , nåndag kanske så.. sov gott nu .

kram fia

2008-11-04 @ 22:40:54
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: tinkerbellan

down syndrom stavas det.. vilken fin fin bild..

2008-11-05 @ 20:26:50
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: madde

oj så stor han blivit jacob asså !!

2008-11-06 @ 23:01:30

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0