Söndag!

Jävla skitungar hahahaha!!
Seriöst någon kastade ägg på vårt fönster igår kväll!! Varför??
Ja det vet vi inte ens själva! Där va inte en enda som knackade på vår dörr så då gäller ju inget bus heller men det tyckte tydligen dom hmm så ikväll ska vi inte öppna för någon!
Jag kan ju förstå ifall dom knackat på och vi inte öppnat eller om vi inte gett dom något men så va ju inte fallet utan dom kände bara för det helt enkelt.. Jaja thats life!

Yessica och Naemi sover och även min kille men inte jag.. Jag försökte för Jacob somnade hos mej i soffan när vi tittade på tv och då tänkte jag också passa på men det gick inte så jag gick in med honom i sin egen säng istället så satte jag mej vid datorn istället, äter apelsin mmm gott!

Jacob har fått svamp i munnen igen.. Dock väldigt lääängesedan han hade det men jag trodde att han skulle slippa det i fortsättningen men igår upptäckte jag att han hade fått tillbaka det igen.. Tråkigt.. Ska man plocka ut dyr medicin igen för det och nu har vi inte kommit upp i högkostnadskortet än =/ men men... Roligt när man inte har så där gott om pengar.. Får testa med vichyvatten först och hoppas att det försvinner denna gången, det har ju aldrig funkat innan men allt kan ju ändra sig.. Hoppas att dom har det i affären här i hammar...
Första gången han fick det så fick han det på tungan men sen alla andra gånger så har han fått det i kinderna..

Vi tittade på 2 filmer igår - otroligt! Vi som aldrig tittar på tv men igår ja då jävlar hehe så klockan hann bli halv 2 innan jag kom isäng.. Måste börja titta på alla filmer jag har, brorsan som är snäll och skickar massa filmer =) ska nog börja titta på lite serier typ weeds eller how i meet your mum... De kan man ju titta på fast att lillkillen är uppe för det gör inte så mycket om man missar lite här och där..

Nej nu ska jag titta på lite serier nu när lillkillen sover..

Puss och Kram       


   

Kommentarer
Postat av: fia

ÄGG va e det för dumheter att bete sig , ja säger då det ..

vi har åxå besvär med svamp i munnen på lilleman och det är hopplöst ibland .

hoppas du får en trevlig söndag kväll iallfall .

kram

2008-11-02 @ 23:07:28
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Ia

Hej



vi kommer ner till södern i veckan :-) stannar hos Mormor i ystad i nagra dagar.

Hoppas att lilleman snart är av med svampen



kram

2008-11-03 @ 23:23:11

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0