Lördag 1/11 - aLlA hElGoNaS dAg *spoookey*

Jaha hur många är det som ska ha spökfest idag?
Inte jag iallafall och jag ska inte på någon heller =( tråkigt!
Vi ska ju ha fest nästa helg och jag har inte haft en tanke på att vi kunde ha spökfest så nu får det bli utan...
Ska jag ha spökfest så måste det planeras mycket annars kan det va hehe..  Sen ska ju vi ju ut så det är lika bra att inte klä ut sig hehe för vem vill ha en häxa?? Hahahahaha!!
Fast det hade varit kul att gå på en riktig halloweenfest någon gång =)


Jag ska bara ta det lungt idag, en liten runda till maxi blir det när dom små vaknat och kanske kanske jag köper en B&J glass *mumms* så sugen på det... Vi får se hur kassan tycker om det! Pinsamt att november precis börjat och att det ekar tomt i min plånbok =/ Tradigt värre!! Eller inte riktigt nu men väldigt snart.. efter nästa helg så blir det att leva på bröd och vatten usch!! Tur att julklapparna är färdiga så att man slipper tänka på det.. Fast vi överlever! Jacob har allt han behöver och jag kan leva på kärleken från honom =)

Oj tänk om det kommer någon och vill busa här hemma?? Vi måste ju köpa godis till dom ju!! Tur vi ska till maxi puhh!!

Men jag hoppas alla får en trevlig kväll!!

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0