Julfint =)

Nu va man färdig med julpyntet och det blev såå himla fint =)
Det blev tyvärr ingen julgran men trappan vår fick agera julgran istället ;)
Väldigt vackert!

Idag är det bara jag och lillkillen hemma och min första tanke va att nu ska vi baka lussekatter =)=)
Men... Ugnen är upptagen dom närmsta 18 timmarna så jag får vänta med lussekatter =(
Får sätta glasyr på pepparkakorna istället =) Det är också kul..
Måste bort till lilla affären och köpa sidenband, apelsiner och kryddnejlikor som jag ska fixa till och hänga upp så att det doftar gott här hemma också =) Hoppas att dom har det här i Hammar för jag känner inte för att gå för långt iväg nu när ugnen står på =) Dock bara på 95 grader men ändå..

Anledningen till att ugnen är på och ska vara det i 18 timmar till är för att jag håller på att göra snus till lillebror och det tar vääääldigt lång tid ska jag säga.. Klockan 14 ska jag ta ut det och då har det varit inne i 24 timmar. Sen ska jag göra vid det och in med det i ugnen i gen i 12 timmar så inte riktigt 19 timmar i ugn men det tar ju en stund att göra vid det.
Synd att jag inte tänkte så långt igår att jag ville göra lussekatter för då hade jag väntat med snuset tills efter helgen.
Men nu är det för sent.. Och lika bra att få det gjort för lillebror har ju väntat i 4 månader på att jag ska sätta igång med det men jag har helt glömt det.. Nu är det på G iallafall =)=)

Fasiken va jag älskar att sitta här i soffan med min lilla pudding och lyssna på julmusik och höra Jacobs jollra och babbla och bara sitta och mysa. Titta på alla mina fina tomtar =) Jag njuter..
Det är helt underbart! Jag älskar julen!!!!


Kommentarer
Postat av: Miian

snusmakaren Linda,jisses vilket projekt!!!!

Hoppas det blir några katter inom snar framtid,inte värt att blanda dom med snus ;)

Hoppas allt e bra?

Kram

2008-11-29 @ 22:55:31
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

mumma mumma mumma

Dom blev underbara,så släng dej in i baket imorgon när du vaknar,underbart ha ha nybakta katter hemma ;)

Jag mår nog fint,tror jag.inte hunnit känna efter haha

dudå?

kram

2008-11-29 @ 23:11:22
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Tack=) Hmm ja blev inte så mycket rött här hemma detta året hehe.

Glöggen har vi hittat på Ica, smakar mest glögg men en aning chokladsmak, supergod=)



Trevlig advent!

2008-11-30 @ 09:16:20
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0