FREDAG!

Hej alla!

Idag har jag fått besked på att jag får studielån så nu ska fröken Linda Verting börja plugga!
Hmm va e det som händer kan man undra.. Det trodde jag aldrig själv iallafall men jag antar att man alla blir vuxna och ansvarsfulla någon gång i sitt liv =)
Tycker iallafall att det ska bli kul att börja läsa, jag hoppas det iallafall.. Kommer att bli riktigt jobbigt då jag kommer att läsa på distans så det gäller att man verkligen vill. Och jag vill =)
Jag ska läsa omvårdnad för mina betyg är inte dom bästa precis sedan jag gick i skolan på milner så det det ska det bli ändring på. Jag kommer att få bättre lön också och det kommer att behövas i framtiden. Erfaenheter får man knappast från bökerna men man lär ju sig en massa andra saker.
Va ute på jobbet igår och pratade med bemaningen, hon skulle skriva in på DAM att jag är hemma året ut som mammaledig och sen hela våren är jag tjänstledig. Sen sa jag till henne med att jag vill ta det lite lugnare när jag börjar jobba och att jag ville testa jobba natt i början. Så det skulle dom nog fixa till mej =)
Så nu först ska jag plugga sen ska jag börja jobba =D sen får jag se vad jag vill göra till hösten..

Efter jobbet igår så gick jag hem till Emma i haglet blää.. regnade och haglade usch... så lite blöt va man när man kom fram.
Hade köpt med mej frallor som vi hade till frukost/middag - gott!
Emma skulle passa Jacob medans jag va hos tandläkaren och lagade ett hål.
Tandläkarbesöket gick bra men dyrt blev det!! 1000kr är väääldigt mycke pengar just nu för mej! Men så är det, kan ju inte gå med hål i tanden precis.
Jag och Jacob åkte hem vid 5, Emma skulle till jobbet så vi tog samma bus.

Shit va det tar tid att göra egna julkort!! Mycket smidigare att beställa färdiga som jag gjorde förra året men tack vare min kära syster så fick hon mej till att göra egna =/ och det tar en jädrans massa tid. Man kan inte tänka sig det men det gör det och speciellt om man ska skicka kort till 20 personer.. Fler kort gör jag bara inte.. Det tar alldeles för lång tid.
Nästa år kommer jag att beställa igen, smidigt och enkelt =)

Min son vägrar att sova middag.. Och nu börjar det bli för sent så jag får nog allt plocka upp honom igen. Ligger och pratar för sig själv där inne..
Jag ska läsa lite bloggar och har han inte somnat innan jag är färdig så får han komma upp igen..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det har inte alltid vart kladd , tack och lov utan det är så att lilleman inte känner smärta så han har förmodligen dragit i slangen utan att jag har sett det , och då kan det bli lite sår skador på sidan av hålet , men han kräks och är inte pigg alls så jag tror han har fått nån bakterie när knappen inte satt där , ska kolla hur de går över natten nu . men annars så har vi jätte nytta av knappen han skulle inte överlevt utan den .

vart et långt svar .. hoppas det inte gör någe . välkommen med felr frågor om du har , tänk på att inga frågor är för dumma bätter att fråga än att undra . kram /fia.

2008-11-21 @ 16:25:21
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Linn og Richard

Grattis med studielånet!=) vad bra at du fikk det=)

2008-11-21 @ 21:13:12
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Anonym

Lycka till med bloggandet. DU kommer att tycka att det är så kul. .-D

2008-11-22 @ 12:38:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha klart jag menade det, skrev något annat än vad jag tänkte...Ja, vem vet han kanske lyckas ;--)

2008-11-22 @ 13:37:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0