Fredag!

Blir en inpulsresa till Danmark nu ikväll =) Åker hemifrån om 1½ timme och kommer hem på söndag kväll..
Kändes inte så bra att bara lämna Jacob och sen hämta han förra helgen, fick ju inte umgås med mins föräldrar något så efter att Jacob och jag vilat middag så ringde jag mamma och bestämde att vi skulle komma..

Va hos dietisten idag och Jacob väger nu 7950, gått upp 50 iallafall.
Ska träffa dom om en månad igen.
Träffade också logopeden som ville att jag skulle vara med och kolla på Jacobs filmning av matningen för att hon ville att jag skulle se allt bra jag gjorde med Jacob med maten =D
Emma va med mej, roligt att få lite sällskap dit ibland =) Och även bra att mina vänner kan få se hur jag har det om dagarna och hur det går till på hab. Emma fick nästan träffa alla vi brukar träffa. Hon missade psykologen, kuratorn, arbetsterpeuten och läkaren. Men alla andra fick hon träffa, logopeden, dietisten, sjuksköterskan, special pedagogen och sjukgymnasten.

Nej nu har jag inte tid för en längre blogg!
Måste göra annat!

Blir ingen blogg i helgen!

Puss  puss

Kommentarer
Postat av: fia

hej.

hoppas du får en toppen helg och vila upp dig och ha kul , va bra att dina vänner får se din vardag , sånt är alltid kul att få se . va bra att han har gått upp lite till alla gram är ett + .

det va det jag vill kram på dig .

/fia.

2008-11-15 @ 20:00:46
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Hej! den är köpt på Inreda i Hässleholm, den skulle nog Jacob gillat ja.

Hoppas att ni haft en fin helg, kram

2008-11-17 @ 15:29:00
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Miian

Hej underbara du!

Har ju rent av "glömt" bort dej :(

Hur hade ni det i helgen?

Tänkte se om vi kunde ses en dag?????

Har ni mycke nu?

Kramkramkram

2008-11-18 @ 09:02:16
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0