En månad kvar!!!!!!

Shit va tiden bara flyger iväg!
Snart dags för Jacobs andra jul =D
Denna veckan blir det julstädning och sen i helgen blir det pynt för HELA slanten!
Jag är ju sån att jag plockar fram allt och då menar jag verkligen allt pynt till den första advent =)
Innan sa jag alltid att jag inte skulle göra det men när jag väl hängt upp julgardinerna och satt fram alla adventsljusstakar så kan jag inte hålla mej ifrån alla mina söta tomtar - synd att dom ska vara nerpackade ju hehe
Nej så nu har jag gett upp med mitt försökande att låta bli så nu åker allt upp hehe förutom grannen...

Helgen har i princip bara flyget iväg och ändå har jag inte gjort något alls - konstigt! Igår på kvällen kom Emma hit och vi gjorde tacosgratäng - gott =)

Idag så va det dags för bvc med lillkillen och där vägde han hela 8080 =) så nu änteligen har vi kommit över åttan!!! Och han va hela 75cm lååång... Troddde inte han va så lång.. Förstår inte bara hur han kan använda samma jeans som han haft i över 1 år och fortfarande vara långa =/ ?? Antar att han har lång överkropp.. jo det har han nock.. lillkillen min! =)
Fick träffa läkaren också så det blev att berätta om Jacobs sjukdommar och bakgrund.
Egentligen så skulle Jacob få en vaccination men i och med att vi håller på med influensavaccinationen just nu så får vi vänta lite med det. Nästa onsdag ska nämligen Jacob ta andra dosen. Himlans massa sprutor min pudding måste ta =( fast dom gör ju sin nytta, speciellt influensavaccinationen då en influensa kan vara riktigt farlig för Jacob.....
Sen efter den vaccinationen han ska få på bvc så ska vi ta tbc spruten men det lär dröja ett par månader.

Efter bvc så gick jag hem till Emma och så åt vi frukost tillsammans - gottit =)
Där stannad vi ett par timmar sen va det dags att åka in till stan för det va dags för snozel klockan 15. (avslappningsrum för handikappade) Idag va vi först i bollrummet men pudding va mindre nöjd då jag fick väcka honom =/ Men efter ett tag med flörtande så blev han på bra humör igen =)
Sen avslutade vi havsrummet, där hade vi inte varit innan och det va verkligen jätte mysigt i det rummet. Min favoriter är nog havsrummet och det vita rummet och jag tror nog att pudding håller med mej =) Det märks tydligt vilket rum han också gillar..
Sen gick vi hem i kylan...

Hemma så väntade syster/moster - trevligt =)
Hon hade varit på körskolan så hon ville komma förbi och hälsa på innan sista bussen skulle gå hem.
Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, lillkillen står i ståskalet just nu och ska snart få komma loss och få pyjamas på sig.
Han har ätit sin kvällsgröt så det är bara näringsdrycken han ska ha i sig och sin medicin såklart..

Här spelas julmusik hela kvällen iallafall =)

Imorgon blir det att vi traskar hem till Miia och Lowa =)=)=)
Kan det inte vara morgon NU!! ,-)

Nu ska jag mysa med världens sötaste pudding!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: lisa

å va mysigt med upplevelse rummen , det är en höjdare att få ligga där bland vollar och ljusslingor och allt va de nu är .

hoppas du får en bra tisdag fast det är lite kallt det är det.

kram fia.

2008-11-25 @ 13:00:38
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Miian

TACK för idag mina puddingar!

Myspys!

Så ni e på Skulptören och har de myspys,visste jag inte.

Jag kan bara hålla me dej,mitt favvo är absolut vita rummet ;)

Så jäkla mysigt där inne!!!!

Hoppas ni kom hem oskadda ;)

Kramkram

2008-11-25 @ 13:29:45
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0