Ben & Jerry

Snyggt!
Alltid när jag står i affären och vill ha glassen så har jag svårt för att välja och jag velar nästan alltid mellan dessa 2

och det slutar nästan alltid med chocolate fudge brownie bara för att det är choklad MEN idag hittade jag min favorit!
Finns tyvärr ingen bild på den men det är en blandning av BÅDA!! Kan det bli bättre =)
Lite vaniljglass med kakdeg och lite choklasglass med brownie mmmm mumma
Fast det är nog ingen glass som kommer att finnas alltid men så länge den finns så kommer jag att köpa den hehe
Den heter "Half baked"

Kommentarer
Postat av: fia

vilken bra ide att blanda båda ien , jag ska köpa den glassen idag fast ,new york nånting heter den kommer inte riktigt ihåg hihih.

hoppas du haft en toppen helg ,krmar.

2008-11-02 @ 10:02:25
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0