Tack Berit!

Måste ju tacka för alla kommentarer jag får från daj Berit!
Även om jag inte alltid gör det så hoppas jag att du vet jag blir glad =)
Ja jag ska krama Jacob från daj =)


Så då va Jacobs väska packad och klar =)
Han ligger och vilar sig just nu, sen vid 13 så blir det avfärd. Ska möta upp syster på kvantum för att handla lite sen blir det busen mot Yngsjö..
Där ska Jacob och jag bara njuta av våra sista 2 dagar tillsammans, bli uppassade av syster. Jag hoppas attd et fina vädret håller i sig så att vi kan vara ute, hoppa på studsmattan för det gillade Jacob. Hemma är det inte kul att vara ute för här händer absolut inget, vi brukar sitta på trappen och mysa lite bara...
Sen åker jag hem på fredag, städa lite så det är rent när jag kommer hem.. Packa resten av väskan (nästan färdig)
Sen kommer Ceccan hem till maj, ville bjuda maj på mat så hon skulle göra en köttgryta och ris till det och det tackar jag inte nej till - Gott!!
Sen blir det lite chips och avokadodippa och så lite alkohol till det =)
Jag hade lite kvar hemma, 2 cider och lite vodka så det ska vi dricka upp så att jag blir av med det... 

Jag kom på det angående vikten man får ha, 15+5.. Men om jag inte har något handbagage så måste jag ju få packa 20 i resväskan? Sjukt att man inte kommer ihåg sånt när man reser så ofta.. Fast vi har förvisso inte rest från Danmark innan eller jo en gång men det va ett tag sen.. Jaja jag packar allt i stora väskan så får vi se va dom säger? Det sjuka är att jag hade lätt kunnat få ner nästan lika mycket till men då väger den för mycket...
Jaja jag får hålla maj till det jag har nu =)

Nej nu måste jag föra över lite pengar så att jag kan shoppa på kvantum haha..

puss puss

ps. återkommer på fredag med en blogg ,-)

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Linda

Ha nu så skönt i turkiet, det är du värd.
Du kan ju slå en liten vink till Side när ni far förbi. :-)

Hälsa Jenny och ge Jacob en kram med.
En kram till dig med.

Anita

2008-05-07 @ 11:37:27
Postat av: Linn og Richard

Vi har jo flydd mye til og fra Danmark, og de er veldig harde med reglene der!=s Håndbagasje og anna bagasje er to forskjellige ting, du kan jo ringe og sjekke det opp, men vi fikk iaf ikke ha mer i reseveska enn håndbagasje så vi måtte pakke om midt på flyplassen!=s

2008-05-07 @ 12:28:50
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Berit Robin

Hej!
Tack för det på bloggen Linda.
Tycker det är helt suveränt att du har det här med godkända kommentarer för då kan man skriva fritt och sedan väljer du själv vilka som du vill ha offentliga.
Imorgon får jag träffa dig och Jakob får då kommer jag till Yngsjö med Villiam.
Villiam har badat i ån idag. Brrr i en timme.
Hoppas på ett leende från Jakob imorgon även fast jag lever på det förra än. Han var bara så söt.
Men du ha det gott så ses vi imorgon.
Kram

2008-05-07 @ 19:53:37
Postat av: Lisa

hej gumman! jag har tyvärr inga pengar kvar på mobilen så ja får skriva här:).. Jag längtar sjukt mycket tills ni kommer.. ja kommer till cubana vid 21.30, 22 tiden.. är inte ledig på söndag tyvärr.. men jag börjar ju inte förräns kl 09.30 dagen efter. så de är inget problem.. har inte varit det hittils iaf:).. ska bli så kul när ni kommer. ses snart puss

2008-05-09 @ 17:13:00
URL: http://turbobasil.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0