Satins underkläder!!!

Ja dom ska ringa maj idag men nu är klockan snart tre och dom har fortfarande inte ringt!! Blir tokig på dom!
Har nog inte nämnt något om det i bloggen tidigare..
Men den 28 december hade jag inflyttningsfest för några tjejkompisar och då hade vi en tjej som kom från satins underkläder och så skulle visa lite sexiga och bra underkläder...
Efter litet provande så hittade jag ett sett i röd spets som satt kanon bra så ja jag köpte det!
Produkterna skulle komma den siste januari men den här tjejen döck inte upp förrän några dagar efter istället och då hade hon sakerna med sig men inte min behå och en anans tjejs behå för det va tillfälligt slut på lagret och skulle skickas så fort som möjligt till var och en av oss...
Tiden gick och jag skicka massa mess och jag ringde massa gånger till den här tjejen och hon i sin tur ringde till satins kontor men dom sa hela tiden att dom hade skickat mina varor och att det va försening på posten antagligen så att det va därför det va försenat hela tiden... Men efter många om och men så ringde dom upp maj istället ifrån satins kontor och efter ett tag så kom hon fram till att det blivit missat ochatt hon skulle skicka det till maj med en gång så att jag skulle ha min behå inom en vecka.... Ja och det är nog 1½ månad sen.. hmmm...
Men idag ska dom ringa till maj men jag undrar om det blir av, varför kan man inte ringa på förmiddagen? Dom måste ju fatta att jag väntar!!
Jag vill ju ha behån med maj till Alanya ju...
Ring nu för ******!!!

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0