Resan börjar!

Då va man uppe i tid idag fast att man är barnledig..
Har lite jag måste göra innan vi åker, blir hämtade kl 12 och är i Danmark till 15.
Ska grilla i kväll hos mamma och pappa och dricka lite slabbedask! - Mysigt
Överlämningen med Jacob gick sådär, han kände nog på sig att jag skulle åka för jag fick inte sova många timmar natten till fredagen! Och han har inte vaknat en natt innan sedan han börjat sova hela nätter och ja det va lite tungt...
Men sen igår så hade han somnat direkt (istället för 2½ timme senare) så det va ju skönt..
Ska ringa min syster innan vi åker för att kolla så att allt är som det ska va.. Jag hoppas min lille prins inte ska sakna maj för mycket, jag hoppas att han får det så roligt att han inte tänker på maj för mycket =/ Även fast att jag kommer att tänka på honom dagligen, redan nu saknar jag honom såå mycket!! Har ju ingen att pussa på =(
Men jag vet att han har det bra hos sina kusiner och sen ska han till mormor och morfar så där kommer han också att ha det bra! Plus att hans äldsta kusin ska följa med till Danmark så han kommer allt att trivas!

Nej nu måste jag upp och tvätta lite kläder och packa det absoluta sista!
Dammsuga lägenheten och diska upp!
Och så fixa maj själv till sist!

Jag kommer självklart att uppdatera men hur ofta kan jag inte lova =)
Kommer ju att ha en hel del att göra..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en så himla trevlig resa Linda och hälsa Ingrid och Ronnie. Pussa valpen.
Koppla nu av sola, bada ät gott och baaaaara bry dig om dig själv. *L*
Är på väg till Yngsjö nu till din guldklimp och ska hämta Villiam.
Ha det gott nu Linda och håll i hatten.
Kram

2008-05-10 @ 12:06:50

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0